Ford oprește, timp de o lună, producţia la una dintre uzinele sale din Germania, din cauza lipsei de cipuri, care afectează industria auto
După iPhone, Foxconn trece la asamblări auto pe bază de contract, pentru companiile din întreaga lume, inclusiv Apple, care lucrează la propriile mașini electrice
Producătorii auto şi de dispozitive electronice încep să simtă un deficit acut de cipuri, în contextul unei reveniri neașteptate a cererii globale, după pandemie
Grupul Renault se reorganizează în jurul a patru mărci, pe care le va regrupa în patru unităţi de business. Dacia este una dintre ele
Ford anunţă o investiţie de 30 milioane de dolari la Craiova. Compania a reluat programul de lucru în trei schimburi, iar producția se apropie de nivelul dinaintea pandemiei
Scădere istorică pe piaţa auto europeană în 2020: - 25%. Producătorii cer stimulente la achiziţie şi scheme de casare, pentru a impulsiona vânzările
Nissan închide fabrica din Barcelona, pe fondul pandemiei. Disponibilizarea celor 3.000 de angajaţi ar costa 1,45 mld. euro: "Este mai ieftin să investeşti decât să pleci"
Le Figaro: Renault vrea să renunţe la 5.000 de angajaţi, până în anul 2024. De ce “se tocmește” guvernul francez în privința ajutorului pentru proprietarul Dacia
Dacia și Ford reiau, de luni, producția la uzinele de la Mioveni și Craiova, la o lună și jumătate după ce le-au închis din cauza pandemiei
Ford estimează pierderi de peste 5 mld. dolari în trimestrul II, după ce a avut fabricile închise toată luna aprilie
Gigantul german Continental, prezent și în România cu șapte fabrici, anunță vânzări peste aşteptări în primul trimestru din 2020
După Dacia, și Ford anunță reluarea producției la Craiova. Angajații vor produce în fabrică propriile viziere, pentru a se proteja de coronavirus
Pornesc motoarele Europei. Producătorii auto, contributori importanți la PIB-ul european, reiau producţia, cu măsuri sporite de protecție a angajaților
Franța avertizează Renault să nu închidă fabrici și să nu concedieze oameni. Anunțul făcut de proprietarul Dacia
Volkswagen s-ar putea prăbuși precum Nokia. “Era producătorului auto clasic a trecut”, avertizează șeful grupului german
Transformarea industriei auto germane. Costurile pentru trecerea de la motorul cu combustie internă la mașina electrică depășesc 10 mld. euro
Industria auto trece prin cea mai mare transformare din istoria sa. Sute de mii de oameni rămân pe drumuri, din cauza revoluției mașinilor electrice
Volkswagen decide până la finalul anului dacă va construi noua sa fabrică în Turcia. România ar putea reveni pe lista nemților
Ford închide două uzine gigant într-o țară europenă, unde producea 360.000 de vehicule pe an
Piața auto din România, a doua cea mai mare creștere din UE, însă toţi marii producători au înregistrat vânzări în scădere în ianuarie
Ce se întâmplă cu mașinile diesel în Europa. Decizia giganților auto germani
Industria auto germană, acuzată de înființarea unui cartel. Comisia Europeană a demarat oficial o investigaţie
Tesla vine în Europa. În ce țară vor americanii să construiască un "gigafactory", în care vor produce maşini şi baterii
Volkswagen şi Toyota au fost detronate. Care este cel mai mare producător auto mondial. Fabrică mașini și în România
Nikkei: Nissan vrea să renunțe la motoarele diesel, pe fondul reglementărilor stricte de mediu
Vânzările de mașini în Europa s-au prăbușit la început de an, cel mai mare declin din 2013, când regiunea era măcinată de recesiune. România a înregistrat creşteri pe linie
Germania cere producătorilor auto investiții masive în mașinile electrice, fabrici de baterii și sisteme pentru mașini autonome: "Prima maşină sigură fără şofer ar trebui să aibă tehnologie germană”
Volkswagen oferă angajaților din Germania un bonus de 4.100 euro. Profitul celui mai mare producător auto german s-a dublat, anul trecut
Ministrul pentru Mediul de Afaceri anunță că al treilea producător auto, după Renault și Ford, este interesat să vină în România, fără a preciza numele
Grupul Renault anunta un profit net record de 2,42 mld. euro in prima jumatate a anului, in crestere cu 54%, si devine cel mai mare producator auto mondial
Ford face o investitie suplimentara de 130 mil. euro la Craiova si va construi o noua masina in Romania
Exodul dupa Brexit. Producatorii auto din Marea Britanie isi muta operatiunile in Romania, Ungaria si Bulgaria si se gandesc sa opreasca productia in Regat
Inca doi giganti auto, dupa Renault si Ford, interesati de Romania. Borc: “Am doua nume in minte. Ar fi bine sa fie al treilea si al patrulea, dar sa fie macar al treilea”
Rechemare record. Peste 12 mil. de masini cu airbaguri defecte, care pot exploda si pulveriza cioburi metalice
Mitsubishi a recunoscut ca fraudeaza testele privind consumul de combustibil inca din 1991. Valoarea de piata a companiei s-a redus la jumatate
Directorul Renault estimeaza “performante peste asteptari” in acest an
Ford va construi un SUV de mici dimensiuni la Craiova, destinat pietei europene. Americanii investesc 200 mil. euro in proiect
Volvo investeste jumatate de miliard de dolari in prima sa uzina in SUA. Cu ce modele vrea marca suedeza sa-i „acapareze” pe americani
Lamborghini vrea sa produca primul sau SUV cu facilitati de la Guvern. Planul italienilor de relansare
Dezastru german: codasii clasamentului in Top 200 masini fiabile. Asiaticii au primele 9 locuri din 10
Guvernul francez vrea control mai mare asupra gigantului Renault, in schimbul unor investitii de peste 1 mil. euro
Indienii isi consolideaza pozitia in Europa. Mahindra, in discutii avansate pentru preluarea celebrei case de design Pininfarina
Piata auto din Rusia, grav lovita de criza: VW reduce productia. Moscova acorda producatorilor auto subventii de 166 mil. dolari, din cauza situatiei economice
Gigantii auto mondiali, acuzati de umflarea preturilor in China, isi cer scuze pentru a nu pierde cea mai mare piata de desfacere
Nemtii nu vor Android Auto pe masini. Incursiunea Google pe segmentul sistemelor de operare ale vehiclulelor intampina opozitie in Germania
Masinile viitorului, prezentate la Paris. Conceptele care vor schimba lumea in anii ce vin. VIDEO
Compania care a fabricat 100 de masini in 19 ani. Povestea celei mai exclusiviste marci auto din lume: “Daca ne dai suficienti bani, iti construim si un elicopter”
Audi investeste 24 mld. euro pentru a dezvolta noi modele, cu scopul de a depasi BMW. Cu ce vrea sa-si ingenuncheze rivalul de moarte
Volkswagen vrea suprematia in lume. Nemtii investesc peste 85 mld. euro in urmatorii 5 ani, pentru modele si tehnologii noi
Toyota ramane liderul pietei auto globale dupa noua luni, cu vanzari de peste 7,6 mil. masini. Ii urmeaza indeaproape Volkswagen si General Motors
| Instrumente | BID | ASK | Ora |
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
| Introdu suma: | ||
| Rezultat: | ||
| Rezultat+TVA: |