Volkswagen şi Toyota au fost detronate. Care este cel mai mare producător auto mondial. Fabrică mașini și în România
Renault
Alianţa Renault-Nissan şi-a menţinut pentru al doilea an consecutiv titlul de cel mai mare cel mai mare producător mondial în funcţie de vânzări, în primul semestru din 2018, depăşind rivalele Volkswagen şi Toyota, transmite Kyodo, preluată de Agerpres.
Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, regrupează zece mărci de automobile, 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.
În primele şase luni din acest an, alianţa a vândut pe plan global 5,54 milioane de vehicule, în creştere cu 5% faţă de perioada similară din 2017. Grupul german Volkswagen AG a livrat 5,52 milioane de unităţi, în timp ce compania niponă Toyota a vândut 5,21 milioane de vehicule.
Luna aceasta, Renault a anunţat că în primul semestru a vândut un număr record de 2,067 milioane de vehicule la nivel mondial, în creştere cu 9,8% în ritm anual, graţie revenirii pieţelor din Rusia şi America Latină precum şi unei cereri solide în Europa.
Grupul a precizat că mărcile Renault şi Dacia au stabilit fiecare un record de vânzări semestrial, 1,378 milioane pentru marca Renault şi 378.095 vehicule vândute la nivel global pentru marca Dacia.
În Europa, marca Dacia a înregistrat un record semestrial de vânzări, cu 281.225 vehicule înmatriculate (în creştere cu 14,6%) şi o cotă de piaţă record de 2,9% (în creştere cu 0,3 puncte). Această creştere se datorează performanţelor înregistrate de Sandero 2 şi noului Duster, care a înregistrat 63.900 de înmatriculări în şase luni.
De asemenea, livrările Mitsubishi pe plan global au urcat cu 24,8% în primele şase luni din acest an (la 616.650 vehicule), în timp ce Nissan a raportat un declin al vânzărilor de 1,4% (2,85 milioane de vehicule).
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault şi 34% din titlurile Mitsubishi Motors.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS