Mitsubishi a recunoscut ca fraudeaza testele privind consumul de combustibil inca din 1991. Valoarea de piata a companiei s-a redus la jumatate
Mitsubishi Motors
Constructorul auto japonez Mitsubishi Motors a recunoscut marti ca a utilizat metode de testare a consumului de combustibil care nu respecta standardele guvernamentale inca din anul 1991, o perioada mult mai mare decat ceea ce a dezvaluit saptamana trecuta, informeaza AFP, potrivit Agerpres.
Valoarea de piata a Mitsubishi Motors, al saselea mare producator auto nipon, s-a redus la jumatate dupa ce saptamana trecuta compania a admis ca a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vandute pe piata japoneza si de asemenea ca a utilizat metode de testare care nu respecta standardele japoneze incepand din anul 2002.
"Pentru piata interna, am utilizat aceasta metoda inca din 1991. Dar nu stim inca numarul modelelor afectate", a declarat marti vicepresedintele Mitsubishi Motors, Ryugo Nakao, intr-o conferinta de presa.
Saptamana trecuta, Mitsubishi Motors a indicat ca 625.000 de minivehicule, produse incepand din 2013 si vandute exclusiv in Japonia, sunt afectate de acest scandal, iar 468.000 de vehicule produse pentru partenerul japonez Nissan Motor Co.
Potrivit unor surse citate de cotidianul financiar Nikkei, numarul modelelor afectate de acest scandal este mult mai mare decat cele patru modele dezvaluite de producatorul auto.
La fel ca si saptamana trecuta, presedintele Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa, si-a cerut marti in mod public scuze, adaugand insa ca nu era la curent ca angajatii companiei au recurs la astfel de practici pentru a falsifica datele privind consumul de combustibil. Tetsuro Aikawa a mai spus ca o ancheta interna este inca in derulare, ceea ce sugereaza ca ar putea fi descoperite si alte nereguli.
Aceste dezvaluiri au determinat autoritatile japoneze sa efectueze perchezitii la unul din centrele de cercetare & dezvoltare ale Mitsubishi Motors, in vederea inceperii unei investigatii. De asemenea, agentia de evaluare financiara Standard & Poor's a avertizat ca ar putea cobori si mai mult ratingul Mitsubishi Motors in zona speculativa.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS