Volkswagen decide până la finalul anului dacă va construi noua sa fabrică în Turcia. România ar putea reveni pe lista nemților
Volkswagen
Volkswagen va decide până la finalul anului dacă va construi noua sa fabrică în Turcia, a anunţat producătorul auto german după reuniunea Consiliului de supervizare, transmite Novinite.
VW a amânat decizia finală privind construirea unei fabrici în Turcia, a anunţat luna trecută un purtător de cuvânt al grupului auto german, pe fondul criticilor internaţionale la adresa operaţiunilor militare derulate de Ankara în Siria şi al temerilor legate de efectele potenţiale asupra imaginii VW.
Volkswagen analizase mai multe posibile locaţii pentru noua sa fabrică din Europa de Est, inclusiv România, Serbia şi Bulgaria, dar până la urmă grupul german a optat pentru Turcia, scrie Agerpres.
În Manisa, la 40 km de oraşul Izmir, ar fi urmat să se construiască o uzină cu o capacitate anuală de producţie de 300.000 de vehicule.
Luna aceasta, puternicele sindicate de la grupul german Volkswagen AG s-au angajat să blocheze planul producătorului auto de a construi în Turcia o fabrică de 1,3 miliarde de euro (1,4 miliarde de dolari), pe fondul operaţiunile militare derulate de Ankara în Siria.
"Vreau să spun foarte clar: reprezentanţii sindicatelor resping aprobarea atât timp cât Turcia încearcă să-şi realizeze obiectivele sale politice folosind războiul şi forţa", a afirmat Bernd Osterloh, şeful sindicatului global al VW şi membru în Consiliul de Supervizare al producătorului auto.
Conform declaraţiilor lui Osterloh, reglementările VW prevăd ca la fabricile companiei să existe "un mediu de stabilitate şi siguranţă".
Reprezentanţii sindicatelor au jumătate din locuri în Consiliul de Supervizare al producătorului auto şi drept de veto.
Cel mai mare producător auto din lume nu reuşeşte să-şi depăşească rivalii din Asia din cauza costurilor ridicate cu forţa de muncă la fabricile sale din Europa Occidentală, ceea ce a determinat o schimbare de direcţie, spre Europa de Est.
Volkswagen are uzine în regiune, care produc pentru diferitele sale branduri, în Polonia, Slovacia, Cehia, Ungaria şi Bosnia-Herţegovina.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS