Volkswagen vrea suprematia in lume. Nemtii investesc peste 85 mld. euro in urmatorii 5 ani, pentru modele si tehnologii noi
Fabrica Volkswagen, Germania. Sursa foto: Mediafax
Volkswagen va investi, in urmatorii cinci ani, 85,6 miliarde de euro in constructia de noi masini si uzine, precum si in noi tehnologii, peste 32 de miliarde de euro urmand sa fie utilizate prentru dezvoltarea operatiunilor din Germania, a anuntat cel mai mare producator auto european.
"Vom continua sa investim in viitor, pentru a deveni grupul auto numarul unu mondial, atat in privinta rezultatelor financiare cat si a impactului ecologic", a spus directorul general al VW, Martin Winterkorn, citat de Bloomberg.
Volkwagen este al doilea mare grup auto la nivel mondial in functie de vanzari, in urma grupului japonez Toyota. Dupa primele noua luni, constructorul japonez avea un avans de 72.000 de masini vandute in fata VW, fata de 227.000 de vehicule in perioada similara a anului trecut.
Potrivit strategiei de investitii pentru 2015-2019 aprobate vineri, VW va aloca 64,3 miliarde de euro pentru investitii in divizia automoto, in timp ce peste 21 miliarde de euro vor folosite pentru capitalizarea costurilor cu active imobile, inclusiv investitii in avans pentru punerea in acord cu normele de protectie a mediului si pentru extinderea si modernizarea portofoliului de modele, se arata in comunicatul grupului.
Mai mult de jumatate (56%) din investitiile in divizia automoto vor fi directionate catre operatiunile din Germania, unde constructorul detine 28 de sucursale.
Volkwagen detine uzine in 107 tari si are aproximativ 600.000 de angajati. Grupul intentioneaza sa lanseze peste 100 de noi versiuni si modele pana la finele anului viitor.
Mai multe despre:
#Volkswagen#producatori auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS