După iPhone, Foxconn trece la asamblări auto pe bază de contract, pentru companiile din întreaga lume, inclusiv Apple, care lucrează la propriile mașini electrice
Foxconn
Contractorul taiwanez Foxconn şi constructorul auto chinez Zhejiang Geely Holding Group au anunţat miercuri că îşi vor uni eforturile pentru a oferi servicii de producţie de automobile, pe bază de contract, pentru alţi producători auto, transmite Reuters.
Foxconn este cel mai mare producător mondial de produse electronice pe bază de contract pentru firme precum Apple, Hewlett Packard şi Dell. Compania taiwaneză este renumită în special pentru că asamblează telefoanele iPhone pentru Apple.
Într-un comunicat de presă comun publicat miercuri, Foxconn şi Geely au precizat că vor deţine fiecare 50% dintr-un nou joint venture care va oferi servicii de producţie şi consultanţă pentru companiile auto din întreaga lume.
Aceasta este cel mai recent demers al Foxconn în sectorul auto, după ce aceeaşi companie a informat săptămâna trecută că a încheiat un parteneriat cu startup-ul chinez Byton şi Nanjing Economic and Technological Development Zone pentru a începe să producă automobile electrice de tip SUV în 2022.
Pentru Geely, compania care deţine Volvo Cars şi un pachet de 9,7% din acţiunile Daimler AG, parteneriatul cu Foxconn îi va permite să îşi îmbunătăţească gradul de utilizare a uzinelor sale din China.
Principala divizie a grupului chinez, Geely Automobile, are capacitatea de a produce peste două milioane de autovehicule pe an, însă în 2020 a vândut doar 1,32 milioane vehicule, scrie Agerpres.
În paralel, în presă au apărut speculaţii că grupul american Apple lucrează la propriile sale vehicule electrice. Chiar dacă va mai dura câţiva ani până când Apple va lansa pe piaţă un automobil electric, analiştii susţin că grupul american va fi nevoit să se alieze cu un partener din industria auto, deoarece construcţia de la zero a unei uzine de asamblare poate costa miliarde de dolari şi mai mulţi ani.
Presa sud-coreeană susţine că producătorul auto Hyundai Motor şi Apple Inc intenţionează să semneze, până în luna martie, un acord de parteneriat privind automobilele electrice, în ideea de a demara producţia încă din 2024 în SUA.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS