Metrorex incepe constructia tronsonului Parc Bazilescu-Straulesti
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesati de contractul estimat la 953,5 milioane lei (circa 220 milioane euro) pentru extinderea retelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Straulesti, din partea a doua companii si trei consortii, din Romania si strainatate.
Asocierile sunt Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI (164,41 milioane euro si o durata de executie de 30 luni), Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada (194,18 milioane euro, executie de 36 de luni), respectiv Max Boegl Romania - Max Bogl (Germania) - Delta ACM (204,53 milioane euro, executie 20 de luni), scrie Mediafax.
Celelalte doua oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) (218,3 milioane euro, cu 42 de luni perioada de exeuctie) si FCC Construction (Spania) (210,52 milioane euro si 30 de luni perioda de executie).
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriste, a spus ca rezultatul licitatiei va fi stabilit in termen de o luna, urmand ca lucrarile sa inceapa cel mai probabil in vara.
"Statiile si depoul vor fi realizate in galerie deschisa, iar in tunele se va lucra cu un scut, numit TBM, care practic este o masina de forat. Este prima data cand folosim acest tip de contract, adica la cheie, care ne va conduce la scurtarea timpului de executie", a spus Udriste.
El a adaugat ca pentru inceput tronsonul va fi deservit de aceleasi garnituri de tren, ca pe restul magistralei 4, pana la finalizarea lucrarilor la linia de metrou catre aeroportul Otopeni, cand va fi reconsiderat ansamblul de circulatie al trenurilor.
Contractul este estimat la 953,5 milioane lei, finantarea urmand sa fie asigurata de la bugetul de stat. Lucrarile ar urma sa fie finalizate in trei ani si jumatate.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS