Metroul ajunge, in sfarsit, la Aeroportul Otopeni. Pretul lucrarii, pe masura asteptarii: 1 miliard de euro VIDEO
Trenul galben fara cai va ajunge, in sfarsit, si la aeroportul Otopeni. Noua linie de metrou va avea cel mai probabil 14 statii si 15 kilometri de tunel. Ministerul Transporturilor va plati o suma record, de 66 de milioane de dolari doar pentru consultanta, iar pentru toata lucrarea factura va ajunge la un miliard de euro.
Ca sa ajungi de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni nu ai prea multe variante la indemana. Fie mergi cu taxiul, fie mergi cu trenul.
Abia peste 7 ani vom avea metrou la Otopeni, iar Bucurestiul va intra in randul lumii din acest punct de vedere. Deocamdata, cei de la Metrorex au semnat doar contractul de consultanta.
“Cel mai probabil la inceputul anului 2013 vor incepe lucrarile de executie pe aceasta structura”, e asigura directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.
Noua linie de metrou porneste din Magistrala IV la statia 1 mai si va urma traseul Bulevardul Expozitiei-Parc Herastrau-Gara Baneasa-Aeroport Baneasa-Centrul Comercial Baneasa-Centura Otopeni-oras Otopeni si Aeroport Henri Coanda. Traseul de aproximativ 15 kilometri va avea, în functie de rezultatele studiului de fezabilitate, intre 10 si 14 statii, deservite de zece trenuri.
Pentru acest studiu, dar si pentru consultanta, vom plati insa de 6 ori mai mult decat pentru magistrala catre Drumul Taberei.
Pe acelasi subiect: