Metroul ajunge, in sfarsit, la Aeroportul Otopeni. Pretul lucrarii, pe masura asteptarii: 1 miliard de euro VIDEO
Trenul galben fara cai va ajunge, in sfarsit, si la aeroportul Otopeni. Noua linie de metrou va avea cel mai probabil 14 statii si 15 kilometri de tunel. Ministerul Transporturilor va plati o suma record, de 66 de milioane de dolari doar pentru consultanta, iar pentru toata lucrarea factura va ajunge la un miliard de euro.
Ca sa ajungi de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni nu ai prea multe variante la indemana. Fie mergi cu taxiul, fie mergi cu trenul.
Abia peste 7 ani vom avea metrou la Otopeni, iar Bucurestiul va intra in randul lumii din acest punct de vedere. Deocamdata, cei de la Metrorex au semnat doar contractul de consultanta.
“Cel mai probabil la inceputul anului 2013 vor incepe lucrarile de executie pe aceasta structura”, e asigura directorul Metrorex, Gheorghe Udriste.
Noua linie de metrou porneste din Magistrala IV la statia 1 mai si va urma traseul Bulevardul Expozitiei-Parc Herastrau-Gara Baneasa-Aeroport Baneasa-Centrul Comercial Baneasa-Centura Otopeni-oras Otopeni si Aeroport Henri Coanda. Traseul de aproximativ 15 kilometri va avea, în functie de rezultatele studiului de fezabilitate, intre 10 si 14 statii, deservite de zece trenuri.
Pentru acest studiu, dar si pentru consultanta, vom plati insa de 6 ori mai mult decat pentru magistrala catre Drumul Taberei.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS