Drum bun, Romania! Autostrada Transilvania, cel mai mare esec din ultimii ani. Cat a platit statul VIDEO
Desi au trecut cateva zile de cand autoritatile au aprobat un nou acord cu americanii de la Bechtel pentru continuarea lucrarilor la autostrada Transilvania, pe santier inca este liniste si pace. Deocamdata sunt clare doua lucruri. Ca ei au scazut pretul, iar noi trebuie sa le platim o datorie de peste 100 de milioane de euro.
Reporterii ProTv au mers astazi pe firul Autostrazii Transilvania. Americanii au plecat de la noi in Kosovo. Acolo vor inaugura chiar in acesta luna 40 de kilometri de drum. Soseaua a fost facuta intr-un an si jumatate.
Autostrada Transilvania este cel mai mare esec din istoria ultimilor ani. Pana acum, pentru 50 de kilometri, statul roman a platit 1.250.000.000 de euro.
La nici doi ani de la inaugurare, sunt multe locuri in care se vede cat bine s-a lucrat.
Reporterii Pro TV au incercat sa discute cu americanii de la Bechtel. La Savadisla, baza companiei americane, nimeni nu a vrut sa vorbeasca despre acest subiect. Zeci de utilaje zac aici de ani de zile.
In aceasta vara, americanii au mutat mare parte din utilaje in Kosovo.
Duminica, la "Romania, TE IUBESC" aflati cum construieste aceeasi companie americana in Kosovo.
Inapoi in Romania. La Turda, autostrada Transilvania a trecut exact prin mijlocul unui depozit de deseuri periculoase.
Zeci de milioane de euro s-au platit pana acum si se vor mai plati pentru decontaminarea pamantului. La Turda toata lumea stia ca pamantul este contaminat. Si acum sunt semne peste tot in zona care avertizeaza asupra dezastrului ecologic din zona. Cat ne-a costat decontaminarea, dar si gaurile care au ramas in urma autostrazii la Turda, aflati duminica, la "Romania, TE IUBESC" .
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS