Premiera in Romania. Autostrada dintre Medgidia si Constanta a fost terminata… la timp VIDEO
Cele doua benzi de drum dintre Medgidia si Constanta, inaugurate in luna iulie, s-au facut de astazi, patru. Caz rarisim la noi, constructorul a terminat la timp lucrarea, motiv numai bun pentru inca o vizita de lucru a oficialitatilor. Tot cu aceasta ocazie aflam si ca americanii de la Bechtel ar trebui sa revina la treaba in Transilvania, dupa preturile trecute in noul contract.
Tronsonul de la Medgidia la Constanta este, probabil, primul care se termina la timp. Constructorul a promis ca face doua benzi pana in august si pe celelalte doua pana astazi.
Toate tirurile care traversau orasul Constanta ca sa intre in port vor fi obligate de maine sa foloseasca centura Constantei, care are regim de autostrada si care ajunge direct la Agigea. Centura incepe la cateva sute de metri de intrarea in Constanta, iar pana la Agigea sunt 12 kilometri.
Ca sa ajungem de la Bucuresti la mare pe autostrada mai avem nevoie de portiunea dintre Cernavoda si Medgidia. Au inceput lucrarile, dar vor dura pana in 2013.
Mult mai repede de atat ar trebui sa isi incheie socotelile cu Romania americanii de la Bechtel. Potrivit contractului modificat recent, mai au de lucru doar pe portiunile abandonate chiar de ei. Adica 5%, intre Campia Turzii-Gilau, si inca 40%, intre Suplacu de Barcau si Bors.
Cat despre taxa de autostrada, vestile sunt doua. Cea proasta este ca intra sigur in vigoare. Cea buna ca prin 2013, cand ar trebui sa fie gata toata autostrada de la Constanta la Nadlac.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS