Finantare nerambursabila de 724 milioane euro pentru doua tronsoane de autostrada: Nadlac-Arad si Orastie-Sibiu. Afla cand vei putea circula pe ele
Comisia Europeana a aprobat finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru constructia autostrazilor Nadlac-Arad si Orastie-Sibiu, de o lungime totala de 121,8 kilometri. Proiectele sunt in valoare de 850,7 milioane euro.
Din costul total al celor doua tronsoane, contributia din fonduri europene este de 724 milioane euro, diferenta de 126,7 milioane euro fiind achitata de la bugetul de stat.
"Aprobarea finantarii europene pentru aceste doua proiecte va duce si la cresterea ratei de absorbtie a fondurilor europene la MTI pana la sfarsitul anului, urmand ca in 2012 si 2013 sa cheltuim integral cele doua miliarde de euro alocate pentru proiectele de infrastructura rutiera. In urmatoarele saptamani vor incepe efectiv si lucrarile la aceste proiecte, dupa finalizarea perioadei de proiectare prevazute in contractele semnate in lunile mai si iunie", a declarat intr-un comunicat ministrul transporturilor, Anca Boagiu.
Tronsonul Nadlac-Arad
Lungimea: 38,8 km
Proiectul include si constructia unui drum de legatura intre Nadlac si DN7 in lungime de 5,91 kilometri, a doua poduri, 11 pasaje, trei noduri rutiere, a unui centru de intretinere si a doua zone de servicii
Costul total: 240,25 milioane euro. Contributia UE: 213,88 milioane euro.
Termen de finalizare: 2013.
Tronsonul Orastie-Sibiu
Lungime: 82,07 km
Cost total: 610,45 milioane euro. Contributia UE: 510,15 milioane euro fonduri nerambursabile
Proiectul prevede constructia a noua poduri, trei viaducte, 25 de pasaje, opt noduri rutiere, a doua centre de intretinere si a patru zone de servicii
Termen de finalizare: 2013
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS