Autostrada Bucuresti-Cernavoda: gaura neagra care inghite milioane de euro. Sistemul de comunicatii a costat 9,8 mil. euro. Acum e furat si distrus
Garduri lipsa pe zeci de kilometri, gropi, parapeti distrusi, dar si toalete pazite strasnic. Iata ce gasiti pe Autostrada Soarelui. Am fi putut sa accesam fonduri europene pentru drumuri. Altii au facut-o si au construit mii de kilometri. La noi nu s-a putut si ne-am miscat mult sub viteza melcului.
Autostrada Bucuresti-Cernavoda a fost terminata in 2006. Pe anumite bucati, lucrarile nici macar nu au fost receptionate, iar intre timp drumul a iesit din garantie. Acum este o gaura neagra care inghite milioane de euro in fiecare an.
Pentru intretinere si paza a fost incheiat un contract cu firma cunoscutului afacerist Nelu Iordache, Romstrade. El are grija de A2 din vara anului trecut si pana la sfarsitul lui 2012. Compania de autostrazi a pus la bataie 122 de milioane de lei fara TVA, adica 37 milioane de euro cu TVA.
9,8 milioane de euro a costat sistemul de comunicatii. Acum e furat si distrus. La vremea semnarii contractului de intretinere, director pe intretinere si reparatii era Florin Dascalu. A fost dat afara.
Pe locul lui Dascalu a fost gasit in aceasta vara Constantin Norocel Grigoroiu. Vorbeste relaxat despre situatia autostrazilor. Firma de paza a fost penalizata anul trecut cu 370.000 de lei, dar a incasat, in doar sase luni, 3,6 milioane de lei.
Pe zeci de kilometri lipseste si gardul dintre autostrada si camp. In multe locuri, parapetul dintre sensuri este facut praf.
Cu sefii Romstrade s-a incercat in zadar sa se poarte o discutie
A2 are si o parte buna. Este singurul drum din Romania dotat cu toalete.
Pe acelasi subiect: