CFR negociaza cu o companie belgiana modernizarea Garii de Nord
Gara de Nord
CFR Infrastructura si compania belgiana Euro Station vor infiinta o societate comerciala pentru reabilitarea si extinderea infrastructurii din Bucuresti, incluzand si Gara de Nord.
Negocierile au loc in urma Memorandumului de Intelegere semnat intre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii din Romania si Ministerul Transporturilor din Regatul Belgiei cu privire la cooperarea in domeniul lucrarilor de infrastructura pentru modernizarea, reabilitarea si extinderea infrastructurii de transport in zona Bucuresti, incluzand complexul Gara de Nord, cea mai importanta statie de cale ferata din cadrul sectoarelor romanesti ale coridoarelor paneuropene de transport feroviar IV si IX, semnat la Bucuresti in septembrie 2011.
Potrivit unei note a Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, prezentate in sedinta de marti a Guvernului, la sfarsitul lunii iulie, partea romana a propus o versiune finala care cuprindea toate punctele dorite de ambele parti, acestea agreand o forma a actului constitutiv, sub rezerva aprobarii de catre Euro Station, informeaza Mediafax.
La 12 septembrie avocatii partii belgiene au comunicat o noua versiune a actului constitutiv in care s-au regasit modificari de substanta asupra carora partea romana isi exprimase deja punctul de vedere si, in aceasta situatie, au fost reluate negocierile.
Viitoarea firma va fi inregistrata in Romania, ca SA, societate de proiect, fara activitati de transport feroviar.
Compania Euro Station deruleaza in Belgia si in alte tari activitati de arhitectura, inginerie, constructii si management de proiect.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS