Privatizare esuata la CFR Marfa. Ministrul Transporturilor: “Investitorii au avut acte incomplete. Mi-as da demisia doar daca esecul mi s-ar datora”
UPDATE: Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat pentru Mediafax ca documentele depuse de cei trei investitori interesati de privatizarea CFR Marfa au fost respinse deoarece nu includeau toate elementele necesare si a precizat ca ar demisiona doar daca esecul privatizarii ar fi din vina sa.
"Daca CFR Marfa nu se privatizeaza din cauza unor greseli ale ministerului, plec a doua zi. Eu imi fac treaba, respect termenele si procedurile", a afirmat ministrul Transporturilor, potrivit Mediafax.
Oficialul a aratat ca documentantiile depuse de cei trei investitori sunt incomplete sau neconforme. "La fiecare ofertant lipsea cate ceva. Facem toate diligentele pentru o noua procedura. Dorinta mea este sa nu iesim din termenul final (20 iunie - n.r.)", a spus Relu Fenechiu.
Intrebat ce investitori ar putea sa se prezinte la reluarea procedurii, ministrul a raspuns ca inclusiv cei trei ofertanti, insa cu "documentatia completa". Fenechiu a adaugat ca pretul de pornire pentru vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa, de 180 milioane de euro, nu va fi modificat.
Niciun investitor nu a trecut in etapa urmatoare privatizarii
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus documentatia de participare nu s-a precalificat pentru etapa urmatoare in cadrul procesului de privatizare a companiei CFR Marfa, in urma verificarii si analizarii documentelor, informeaza Mediafax.
Documentatia de participare pentru precalificarea la privatizarea CFR Marfa a fost depusa de compania americana OmniTRAX, Grup Feroviar Roman (GFR) si asocierea dintre Transferoviar Grup (TFG) si Donau-Finanz GmbH & Co KG Austria.
Miercuri a fost termenul pentru finalizarea verificarii si analizarii documentelor de participare, precum si pentru intocmirii listei investitorilor precalificati sa participe, in continuare, la procesul de privatizare a CFR Marfa ("lista scurta").
Termenul final pentru desemnarea ofertantului castigator era 20 iunie 2013, conform angajamentelor stabilite cu Fondul Monetar International.
Mai multe despre:
#privatizarea CFR Marfa#transporturi
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS