Guvernul da 2,55 milioane lei pe reclama pentru privatizarea CFR Marfa
Guvernul a aprobat majorarea cu 2,5 milioane lei, de la 50.000 lei la 2,55 milioane lei, a volumului cheltuielilor pentru reclama si publicitate prevazute in bugetul propriu al Ministerului Transportului pentru activitatea de privatizare, cu scopul promovarii vanzarii actiunilor la CFR Marfa, potrivit Mediafax.
Decizia a fost luata, prin hotarare, in sedinta de marti a Guvernului.
Suma de 2,5 milioane lei va fi obtinuta prin scaderea, in bugetul ministerului, a volumului cheltuielilor pentru rapoarte de evaluare in procesul de privatizare si postprivatizare, respectiv de la 11 milioane lei la 8,5 milioane lei.
"Cresterea volumului cheltuielilor pentru reclama si publicitate este justificata de atragerea unui numar cat mai mare de potentiali cumparatori in achizitia pachetului de actiuni pe care Ministerul Transporturilor il gestioneaza la CFR Marfa in calitate de actionar in numele statului roman", a explicat purtatorul de cuvant al Guvernului, Andrei Zaharescu.
Privatizarea CFR Marfa este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu Fondul Monetar International.
Termenul de depunere a documentatiei de participare la etapa de precalificare pentru privatizarea CFR Marfa a fost recent prelungit pana pe 8 mai, de la 22 aprilie, iar termenul final pentru deschiderea ofertelor si desemnarea castigatorului este 20 iunie.
Licitatia pentru pachetul de 51% din actiunile CFR Marfa va porni de la un pret de 180 milioane de euro. Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe baza de oferte preliminare si neangajante, respectiv licitatie cu oferta in plic.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS