Liviu Radu a preluat functia de presedinte al CA la CFR Marfa, dupa demisia lui Mustafa Aysun
Compania CFR Marfa are un nou presedinte al Consiliului de Administratie (CA), administratorul Liviu Radu preluand aceasta pozitie dupa demisia lui Mustafa Aysun.
Surse din cadrul companiei, citate de Mediafax, au declarat joi seara ca Mustafa Aysun a demisionat de la conducerea CA, la mai putin de doua luni de la preluarea functiei.
Economist si fost bancher, Aysun a fost numit sef al Consilului de Administratie al CFR Marfa in luna februarie, cand ministrul Transpoturilor Relu Fenechiu a anuntat noua conducere a companiei, care urmeaza sa fie privatizata.
In afara lui Aysun, restul administratorilor numiti la vremea respectiva sunt Alexandru Dragos Draghici (jurist), cu experienta managementul unor companii nationale si multinationale, Liviu Radu (inginer), Bogdan Constantinescu (economist), Dan Constantinescu (inginer), Ionut Georgescu (jurist) si Dan Belcea (economist), potrivit datelor anuntate de reprezentantii Ministerului Transporturilor. Draghici este si directorul general al companiei.
Fenechiu spunea in februarie ca noua conducere a CFR Marfa - CA si directori - nu va avea atributii directe in privatizare, dar ar trebui "sa mai repare ceea ce se mai poate repara" in activitatea companiei.
Licitatia pentru pachetul de 51% din actiunile CFR Marfa va porni de la un pret de 180 milioane de euro, iar castigatorul va fi stabilit la jumatatea lunii iunie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS