Grupul Fiat-Chrysler va fi redenumit si listat la New York sau Hong Kong
Grupul format prin fuziunea Fiat cu Chrysler va primi un nou nume si ar putea fi listat la New York sau Hong Kong, a declarat vineri directorul general Sergio Marchionne publicatiei La Repubblica, relateaza AFP, potrivit Mediafax.
"Fiat este listat la Milano. In continuare vom merge acolo unde sunt banii", a declarat Marchionne in primul interviu acordat de la anuntarea preluarii integrale a Chrysler, pentru 4,35 miliarde de dolari. Fiat detinea deja o participatie de 58,5% la companiei americane. Fuziunea va duce la crearea celui de-al saptelea mare producator auto mondial.
Marchionne a spus ca decizia locului de listare a grupului va reveni consiliului de administratie, dar ca bursa din New York este, in opinia sa, "piata cea mai lichida".
El s-a declarat insa pregatit sa mearga si la Hong Kong pentru a finanta activitatile Fiat-Chrysler.
"Dupa o perioada foarte dificila pentru Fiat si datorita acestei tranzactii asteptata de mult timp suntem pregatiti sa repornim, dar avem nevoie de fonduri pentru finantarea relansarii", a explicat Marchionne, care a exclus din nou posibilitatea efectuarii unei majorari de capital, care ar avea un efect de "distrugere" a valorii companiei.
Marchionne a lasat pe de alta parte deschisa posibilitatea unei finantari prin obligatiuni convertibile.
Seful grupului a mai spus ca stabilirea sediului grupului va depinde de locul listarii, el considerand ca este vorba de o problema pur simbolica si emotiva, avand in vedere ingrijorarea provocata de proiectele Fiat in Italia, unde este cel mai mare angajator privat.
"Fiat va prezenta in aprilie un nou plan strategic concentrat pe relansarea marcii Alfa Romeo. Proiectul va schimba imaginea marcii si va aduce excelenta absoluta", a spus Marchionne.
Categoria premium, vizata de Fiat cu Alfa Romeo si Maserati, va duce la fabricarea de produse de inalta calitate, clienti mai atenti si marje mai mari de profit, considera seful grupului.
Fuziunea va fi totodata in beneficiul angajatilor italieni, din care multi lucreaza in prezent cu program redus, din cauza cererii scazute.
Mai multe despre:
#Fiat-Chrysler#listare la bursa
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS