Suspendarea zborurilor din România către Europa a fost prelungită până în 16 iunie. Ce variante de recuperare a banilor au pasagerii
Avioane, ROMATSA, Aeroportul Otopeni
Suspenadarea zborurilor din România către mai multe destinații din Europa a fost din nou prelungită, ca urmare a extinderii restricțiilor de călătorie existente, introduse de autoritățile române.
“Dragi pasageri, prin Hotărârea nr. 394 din 18 mai 2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, se dispune suspendarea zborurilor, până în data de 16 iunie 2020, ora 23:59, ora României”, a anunțat Compania Națională Aeroporturi București.
Astfel, potrivit sursei citate, rămân suspendate până în 16 iunie, zborurile către următoarele destinații: Italia, Spania, Germania, Franța, Austria, Belgia, Elveția, Marea Britanie, Olanda, Turcia, SUA și Iran.
“Aceste măsuri sunt dispuse de autoritățile statului roman și se aplică pe toată perioada stării de alertă. Vă încurajăm să verificați corespondența electronică utilizată pentru achiziționarea biletelor, prin intermediul căreia compania aeriană vă poate transmite eventuale notificări cu privire la statusul zborului dumneavoastră”, mai precizează sursa citată.
Singurele zboruri internaționale care pleacă în această perioadă de pe Aeroportul Otopeni sau alte aeroporturi din România sunt cele speciale de prepatriere operate de Tarom, cele cu lucrători sezonieri sau cele charter la cerere.
Citește și: "Ziua Z" pentru Europa. Când se redeschid frontierele în interiorul UE și turismul european
Anterior, operatorul low-cost Wizz Air a anunțat prelungirea suspendării zborurilor, în concordanță cu noile reglementări și a prezentat variantele pe care le au pasagerii pentru a recupera contravaloarea biletelor cumpărate.
“Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele”, precizează compania, într-un comunicat.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 121 de aeronave Airbus A320 și A321 și a transpportat 40 de milioane de pasageri în ultimele 12 luni. Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.
Mai multe despre:
#Wizz Air#bilete de avion#pandemie COVID-19#restrictii de circulatie#transport aerian
Pe acelasi subiect: