Unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructura din istorie: metroul de 24 de miliarde de dolari
Primaria New York construieste o linie scurta de metrou cu peste un miliard de dolari pe statie. Primul segment, de 1,5 mile, este bugetat la 4,5 miliarde de dolari si include trei statii si o noua intrare pentru una deja existenta, informeaza CNN.
Costurile foarte ridicate pentru Autoritatea Metropolitana de Tranzit sunt generate in parte de utilajele de mari dimensiuni necesare proiectului: buldoexcavatoare de 800.000 de dolari bucata si freza inalta de doua etaje si cu un diametru de 6,7 metri, care este manevrata de un echipaj de 20 de oameni si are un pret de aproximativ 12 milioane de dolari.
Aceasta din urma face posibila constructia cu un impact mult mai redus pentru activitatea normala a orasului, fata de metoda clasica de excavare de la suprafata.
Costuri extrem de ridicate sunt generate si de muncitorii foarte specializati care trebuie angrenati in proiect. Salariile, beneficiile, contributiile la asigurarile sociale si alte cheltuieli se ridica la aproximtiv 1.000 de dolari pe zi pentru fiecare muncitor, potrivit companiei care administreaza proiectul, Parsons Brinckerhoff.
Second Avenue Subway se va intinde aproape de la un capat la altul al Insulei Manhattan, centrul financiar, cultural si comercial al New York-ului. Intregul proiect de infrastructura, unul dintre cele mai mari din istoria SUA, va costa 22-24 miliarde de dolari, potrivit estimarilor presedintelui MTA Capital Construction, Michael Horodniceanu.
Propus initial in 1929, proiectul a fost abandonat din cauza Marii Depresiuni, dar a fost reluat in 1945. Daca in 1929 costurile erau estimate la aproape 100 de milioane de dolari, la valoarea monedei SUA de la data respectiva, in prezent acestea ar putea ajunge la 24 miliarde de dolari.
Sursa: Mediafax
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS