Salt in viitor: cum arata metroul in 2030 si caile ferate subterane care vor traversa Bucurestiul HARTA
Noua magistrale de metrou fata de patru acum, peste 100 de statii fata de 51 acum, peste 200 km de retea fata de 70 km acum - asa va arata transportul subteran din Capitala in 2030, dupa ce vor fi facute investitii de 8,5 mld. euro. Exista si planuri de realizare a trei linii de cale ferata subterana, care sa lege intr-un triunghi Gara de Nord de Gara Progresul si de Gara Obor, scrie Ziarul Financiar.
"Dupa 1990, s-au pus in functiune 11 statii. S-au schimbat lucrurile, pana acum s-au dat cu taraita banii. Nu cred ca vor fi nebuni care sa spuna ca nu mai dau bani la metrou", a declarat Gheorghe Udriste, directorul Metrorex, intr-un interviu pentru ZF.
In urma unor investitii totale de 8,5 miliarde de euro, harta metroului din Bucuresti va semana din ce in ce mai mult cu cea a unei capitale europene precum Paris sau Bruxelles.
Deocamdata Metrorex, compania din subordinea Ministerului Transporturilor care se ocupa de reteaua de transport subteran din Bucuresti, nu are ca surse de finantare sigure decat 2 miliarde de euro, insa directorul Gheorghe Udriste sustine ca nu vor exista "nebuni" care sa spuna ca nu vor mai da bani la metrou, avand in vedere necesitatea sa.
Reteaua de metrou din Bucuresti, compusa in prezent din patru magistrale, va avea in urmatoarele doua decenii inca cinci linii noi, precum si extinderi ale magistralelor deja existente, potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udriste.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS