Bulgarii ne-au lasat din nou in urma. Construiesc 300 de km de autostrada, in 4 ani, si cu bani de la altii VIDEO
Inca o dovada ca suntem la coada Europei in ceea ce priveste infrastructura. In timp ce romanii nu reusesc sa termine niciun drum la termen, bulgarii anunta intentia de a construi o noua autostrada. Aceasta va traversa tara de la granita cu Turcia si Grecia pana la Russe, adica pana la intrarea in tara noastra. Raspunsul guvernului roman: "Avem deja o autostrada Bucuresti-Ruse, trebuie doar sa upgradam drumulul national dintre cele doua orase."
Pentru a atrage mai multi turisti, Turcia si Bulgaria au semnat un acord cu o firma din Qatar care va construi noua o autostrada. Guvernul de la Sofia nu trebuie sa vina doar cu terenul.
"Firmele interesate de autostrada vor investi, vor adminstra si vor opera cu tot proiectul intr-un parteneriat public-privat", spune Liliana Pavlova, ministrul Transporturilor din Bulgaria.
Autostrada va incepe din Svilengrad, va trece prin cateva orase importante din Bulgaria si se va opri la Ruse. Toata constructia va costa aproape 800 de milioane de euro, va avea o lungime de 300 de kilometri si ar trebui sa fie terminate in patru ani. Accesul va fi insa pe bani.
De pe autostrada bulgarilor vom trece in Romania... pe un drum national.
DN5 este un drum expres, pe patru benzi, bine refacut in urma cu trei ani. De altfel, nu-i lipsesc decat niste indicatoare si o banda de urgenta in plus pentru a fis considerat autostrada. Soferii gonesc deja pe aici cu 130 de km la ora, desi viteza maxima admisa este de 110 km pe ora.
Motiv pentru ca autoritatile de la Bucuresti sa se vada deja cu inca o autostrada pe harta.
"Nu o concepem acuma, nu o proiectam acuma. este drumul expres pe care il upgradam. Acum se lucreaza inca de la kilometrul 7, la kilometrul 19. Problema o avem la Giurgiu, pentru ca aceasta modernizare este o extindere, un upgrade care se face sa-l aduca la nivel de autostrada", spune Ovidiu Silaghi, ministrul Transporturilor.
Si nu e totul, autoritatile trebuie sa gaseasca o solutie si pentru podul dintre Giurgiu si Russe vechi de 50 de ani, dar sa construiasca si o centura in jurul orasului in locul unui drum local care face legatura intre cele doua tari.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS