Ministrul Transporturilor catre constructorii Autostrazii Nadlac-Arad: "Asa ceva e inadmisibil. Cred ca nici in 2014 nu terminati"
Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, le-a reprosat, astazi, constructorilor Autostrazii Nadlac-Arad intarzieri la derularea lucrarilor, el cerandu-le sa isi dubleze capacitatile de lucru pentru a finaliza asfaltarea in acest an.
Ministrul Alexandru Nazare a inspectat, sambata, traseul Autostrazii Nadlac-Arad, iar la intalnirea cu reprezentantii firmelor constructoare le-a reprosat acestora ca exista intarzieri, potrivit Mediafax.
Pe tronsonul I al autostrazii, constructorul afirma ca lucrarile sunt executate in proportie de sapte la suta, fata de programul de 10%. "Daca ma uit cum s-a lucrat la lotul acesta, cred ca nici in 2014 nu terminati. E impropriu spus «cum s-a lucrat», pentru ca nu s-a lucrat. Sa stiti ca ambitiile pe care le avem noi este (sunt - n.r.), in principal, iar aici vreau sa ma ascultati foarte atent... aceasta autostrada poate fi terminata la nivel de asfalt in acest an. Asta e ambitia pe care o am eu si vreau sa fie reflectata si in modul in care lucrati", i-a spus ministrul directorului executiv al Romstrade (firma care lucreaza la tronsonul I), Radu Munteanu.
Ministrul i-a cerut acestuia sa dubleze capacitatile tehnice si personalul, pentru a se putea lucra in doua sau trei schimburi. "Trebuie sa recuperati. Asa ceva e inadmisibil, nu asa se lucreaza. Noi ne-am indeplinit toate obligatiile fata de dumneavostra", a afirmat Nazare.
Reprezentantul constructorului a afirmat ca "din cauza vremii" exista intarzieri, insa ministrul a spus ca "vremea nu poate fi o scuza".
Jurnalistii i-au atras atentia lui Munteanu ca mai multi muncitori au plecat in ultimele saptamani pentru ca nu le-au fost platite salariile. "Platile vor fi facute la zi in urmatoarea Luna. Ne-am achitat datoriile la toti furnizorii", a spus Munteanu. El a adaugat ca va completa personalul in urmatoarele doua saptamani, de cand se va lucra in doua schimburi pentru recuperarea intarzierilor.
"Consideram ca drumul va fi finalizat la sfarsitul lunii noiembrie, iar anul viitor facem lucrarile anexe, parcarile, parapetii, pasajele, un sens de autostrada sa poata fi utilizat", a spus reprezentantul Romstrade.
Pe tronsonul II, reprezentantul firmei Alpine, care executa lucrarile, s-a plans ministrului ca platile nu sunt la zi, ultima plata fiind din noiembrie. "Am dori sa se faca o decontare mai facila a lucrarilor, pentru ca, fara falsa modestie, ritmul de executie a lucrarilor este inainte, iar ritmul platilor este in urma", a precizat responsabilul firmei.
Ministrul a atras atentia insa ca lucrarile sunt usor intarziate si pe acest tronson, adica la 14 la suta, fata de 15 la suta, cat ar fi trebuit.
Constructorul a mai cerut urgentarea exproprierilor si revizuirea acordului de mediu pentru a se putea utiliza pamant din mai multe puncte pentru terasamentul autostrazii.
Termenul de finalizare a ambelor tronsoane ale Autostrazii Nadlac-Arad este 2013. Lucrarile la Autostrada Nadlac-Arad se desfasoara pe doua tronsoane, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri, si au inceput in toamna anului trecut. Termenul de executie a lucrarilor este de 18 luni, iar finantarea se ridica la peste 200 milioane de euro, bani proveniti din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS