Prizonieri pe drumuri fara iesire. Ce se construieste in Romania mai lent decat autostrazile? VIDEO
Vorbim de o problema grava a soselelor de viteza, care se inaugureaza fara asa numitele exituri, chiar daca acestea sunt prevazute in proiectele initiale. Asa ca, daca te asezi la drum, nu mai ai sansa sa te mai intorci. Si nu sunt singurele lucruri care lipsesc. De pilda, viitoarea autostrada Bucuresti-Ploiesti nu are telefoane pentru situatii de urgenta si nici benzinarii.
Pe autostrada Bucuresti-Ploiesti, indicatoarele rutiere arata iesiri care nu exista. Asa se face ca cei care pleaca din Capitala trebuie sa parcurga aproape 60 de kilometri fara sa se poata intoarce.
Autostrada Bucuresti-Ploiesti ii tine practic prizonieri pe soferi. Desi este gata in proportie de 95 la suta, iesirile nu au fost inca terminate. La km 18, unde ar trebui sa fie prima iesire, din pacate, in loc de asfalt gasim doar noroi.
Nu este gata nici punctul de acces de la kilometrul 38. Doar una din cele trei iesiri, prevazute in proiectul initial, este terminata.
Potrivit normelor, la fiecare 30 de kilometri trebuie sa existe cate o iesire. Legea se respecta doar pe hartie. In realitate, punctele de acces sunt date in folosinta cu mult dupa ce este inaugurata autostrada. Un exemplu, soseaua de viteza Arad-Timisoara, data in exploatare de aproape o jumatate de an. Termenul oficial este insa pe 2 iunie.
Nu este singurul lucru care apare cu intarziere pe autostrazile cu termene deja depasite. Pe Bucuresti-Ploiesti nu avem telefoane de urgenta si nicio benzinarie.
Autostrada urma sa fie gata in decembrie anul trecut. Termenul a fost amanat pana in luna aprilie si apoi mai 2012. Urmatorul termen va fi anuntat de catre Ministerul Transporturilor pe 25 mai.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS