Compania de autostrazi incaseaza 30 mil. euro pe an din tarifele de trecere a podurilor dunarene, dar romanii inca circula pe podurile de la 1900
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a incasat anul trecut 123,2 milioane de lei (circa 29 de milioane de euro) din tarifele percepute autovehiculelor care au trecut podurile rutiere dunarene, scrie Ziarul Financiar.
Desi acesti bani ar fi suficienti pentru constructia a cel putin 1-2 poduri rutiere de cateva zeci sau chiar sute de metri, romanii inca circula pe poduri construite inainte de Revolutie, o parte dintre ele la finalul secolului al 19-lea sau inceputul secolului al 20-lea.
Doar 5 dintre cele mai lungi 20 de poduri rutiere din Romania au fost construite dupa Revolutie, printre care si podul peste DN 6 de langa Craiova sau podul peste calea ferata de la Remetea Mare din judetul Timis.
CNADNR, cea mai subventionata companie din cadrul Ministerului Transporturilor, care an de an primeste de la bugetul de stat 1,5-2 miliarde de euro, a realizat anul trecut venituri proprii de circa 245 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza informatiilor transmise de institutie.
Cea mai mare parte a acestor bani, echivalentul a peste 190 de milioane de euro, au fost bani obtinuti din rovinieta, dar o suma consistenta, echivalentul a 29 de milioane de euro, a venit din tarifele percepute autovehiculelor pentru utilizarea podurilor rutiere dunarene.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS