Se mai liciteaza o autostrada. 23 milioane de lei, cerute pentru tronsonul Comarnic-Brasov
CNADNR a lansat licitatia pentru achizitionarea de servicii de consultanta in scopul reactualizarii studiului de fezabilitate la tronsonul de autostrada Comarnic – Brasov. Valoarea contractului se ridica la 23,6 milioane de lei, fara TVA.
Consultantul va actualiza studiul de fezabilitate, va elabora analizele necesare, precum si documentatia de atribuire a contractului de concesiune si va recomanda structura financiara care va atrage oferte competitive din sectorul privat, informeaza Mediafax.
Totodata, castigatorul licitatiei va asigura asistenta tehnica, juridica si financiara in pregatirea, lansarea si atribuirea contractului de concesiune, precum si asistarea in etapa de inchidere financiara, si va intocmi documentatia aferenta contractului dintre sectorul privat si autoritatea contractanta.
Valoarea estimata a contractului este de 23,6 milioane de lei, fara TVA, iar durata este de 20 de luni. Proiectul va fi finantat din bugetul de stat.
Totodata, CNADNR a finalizat analiza aferenta studiului de fundamentare pentru proiectarea, construirea si finantarea autostrazii de Centura Sud a municipiului Bucuresti si intretinerea si operarea autostrazii Pitesti-Constanta.
Concluziile au fost trimise spre avizare la EUROSTAT, pentru confirmarea faptului ca realizarea acestui proiect nu va afecta deficitul Romaniei.
Potrivit studiului mentionat, proiectul este fezabil pentru a fi realizat prin concesiune potrivit normelor EUROSTAT, intrucat poate fi finantat intr-un sistem mixt de 31% plati de disponibilitate de la Guvernul Romaniei si 69% venituri realizate din taxarea directa a utilizatorilor.
Primul an de operare a intregii sectiuni Pitesti-Constanta este estimat a fi 2015, durata de concesiune fiind stabilita la 30 de ani, potrivit datelor preliminare.
Costul de capital total aferent constructiei este de 1,1 miliarde de euro, reprezentand costurile pentru construirea Centurii Sud, reabilitarea Autostrazii Bucuresti-Pitesti si realizarea dotarilor necesare taxarii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS