Autostrada Bucuresti-Ploiesti, nefinalizata, desi mai sunt 11 zile pana la termenul limita anuntat de Ungureanu VIDEO
Daca toate autostrazile pe care le-am vazut pe hartie ar fi macar pe jumatate gata, soferii ar avea pe unde sa circule. Asa, dau din groapa in groapa, furiosi ca fiecare guvern promite la instalare drumuri bune, dar nimeni nu se tine de cuvant. Astazi, mergem pe soseaua de mare viteza Bucuresti - Ploiesti, pe care oficialii o vedeau finisata in aceasta primavara. Si unde, desigur, lucrarile nu s-au incheiat.
Pe Autostrada Bucuresti-Ploiesti se fac lucrari peste tot. Cele doua tronsoane in care santierul a intarziat cel mai mult, Podul de la Moara Vlasiei si cel de peste raul Ialomita nu sunt gata, desi au mai ramas 11 zile pana la termenul limita anuntat de premierul Mihai Razvan Ungureanu.
Oficialii sunt si ei realisti, in ciuda promisiunilor facute la fiecare schimbare de ministru sau premier. Au recunoscut ca nu pot fi gata la timp.
"Ne dorim sa terminam pana pe 15 mai, dar tehnic termenul de finalizare va fi sfarsitul lunii mai", spune Vasile Chiuariu, directorul CNADNR.
"Fiecare ministru care ajunge in fotoliu vorbeste despre autostrazi, dar la finalul mandatului constatam ca cele mai multe proiecte raman pe hartie sau se contruieste cu viteza melcului", afirma Radu Racu, editor ZF.
Premierul Ungureanu anunta Luna trecuta ca spera ca autostrada care leaga Bucurestiul de Ploiesti sa fie gata in aceasta primavara. "Speranta noastra este ca la jumatatea lui mai vom avea, potrivit promisiunilor constructorilor, autostrada data in circulatie. Multumit am sa fiu in momentul in care va fi data in folosinta. Pana atunci, nu sunt in niciun fel multumit."
Si constructorul era la fel de optimist. "Noi lucram la maxim, cred ca 15 o data rezonabila pentru autostrada, ca putem sa o avem completata", preciza Burdisso Francesco, directorul de santier al Tronsonului 1.
La capitolul autostrazi promise, dar nefinalizate se inscrie si A2. Termenul limita inaintat de autoritati pentru autostrada Soarelui este 30 mai, insa cel mai probabil, va fi depasit.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS