Autostrada Bucuresti-Ploiesti, nefinalizata, desi mai sunt 11 zile pana la termenul limita anuntat de Ungureanu VIDEO
Daca toate autostrazile pe care le-am vazut pe hartie ar fi macar pe jumatate gata, soferii ar avea pe unde sa circule. Asa, dau din groapa in groapa, furiosi ca fiecare guvern promite la instalare drumuri bune, dar nimeni nu se tine de cuvant. Astazi, mergem pe soseaua de mare viteza Bucuresti - Ploiesti, pe care oficialii o vedeau finisata in aceasta primavara. Si unde, desigur, lucrarile nu s-au incheiat.
Pe Autostrada Bucuresti-Ploiesti se fac lucrari peste tot. Cele doua tronsoane in care santierul a intarziat cel mai mult, Podul de la Moara Vlasiei si cel de peste raul Ialomita nu sunt gata, desi au mai ramas 11 zile pana la termenul limita anuntat de premierul Mihai Razvan Ungureanu.
Oficialii sunt si ei realisti, in ciuda promisiunilor facute la fiecare schimbare de ministru sau premier. Au recunoscut ca nu pot fi gata la timp.
"Ne dorim sa terminam pana pe 15 mai, dar tehnic termenul de finalizare va fi sfarsitul lunii mai", spune Vasile Chiuariu, directorul CNADNR.
"Fiecare ministru care ajunge in fotoliu vorbeste despre autostrazi, dar la finalul mandatului constatam ca cele mai multe proiecte raman pe hartie sau se contruieste cu viteza melcului", afirma Radu Racu, editor ZF.
Premierul Ungureanu anunta Luna trecuta ca spera ca autostrada care leaga Bucurestiul de Ploiesti sa fie gata in aceasta primavara. "Speranta noastra este ca la jumatatea lui mai vom avea, potrivit promisiunilor constructorilor, autostrada data in circulatie. Multumit am sa fiu in momentul in care va fi data in folosinta. Pana atunci, nu sunt in niciun fel multumit."
Si constructorul era la fel de optimist. "Noi lucram la maxim, cred ca 15 o data rezonabila pentru autostrada, ca putem sa o avem completata", preciza Burdisso Francesco, directorul de santier al Tronsonului 1.
La capitolul autostrazi promise, dar nefinalizate se inscrie si A2. Termenul limita inaintat de autoritati pentru autostrada Soarelui este 30 mai, insa cel mai probabil, va fi depasit.