Romania, tara condamnata sa ramana fara austostrazi. Unde nu se surpa pamantul, iar arheologii nu descopera nimic, sunt nemultumiti taranii VIDEO
Astfel se intampla pe tronsonul Deva-Orastie. Oamenii s-au plans ca nu-si pot folosi terenurile agricole dupa ce constructorul a excavat pentru terasamente. Asa ca lucrarile au fost intrerupte.
"Blocam extragerea materialelor de umplutura din perimetrele reclamate", spune Geogeta Barabs, director al Agentiei de Protectie a Mediului din Hunedoara.
Decizia celor de la Agentia pentru Protectia Mediului poate intarzia finalizarea lucrarilor pe tronsonul Deva-Orastie. Totul a pornit de la localnicii din Pricaz si Banpotoc. Oamenii au inchiriat pentru doi ani 20 hectare si au primit aproape 100.000 de euro. Dupa ce muncitorii luau pamantul de care aveau nevoie terenul reintra in posesia taranilor care s-au razgandit brusc cand au vazut gropile de 12 metri adancime.
"E dezastru ecologic ce se intampla aici. Stratul de pamant e bagat in apa", este de parere Miron David, localnic din Pricaz.
Functionarii de la Compania Nationala de Drumuri sunt singurii optimisti. "Nu se vor înregistra intarzieri. Antreprenorul mai are la dispozitie si alte gropi. Nu putem folosi zgura", afirma Cosmin Tinta, purtator de cuvant al Directiei de Drumuri din Timisoara.
Cei 32 de kilometri de autostrada dintre Deva si Orastie costa 178 milioane de euro, dintre care 109 milioane sunt bani europeni. Daca drumul nu e gata pina in august 2012 riscam sa platim toata lucrarea din buzunarul nostru.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS