Autostrazile lungi ale Romaniei, mereu in constructie VIDEO
Cati kilometri de autostrada vom avea pana la sfarsitul anului? Este o intrebare la care ne gandim cu strangere de inima. Dar cu siguranta vom afla raspunsul peste doua luni si jumatate. Sefii de la drumuri promit cu mana pe inima ca in decembrie 2011 vor inaugura mai multe tronsoane.
Autostrada Bucuresti-Ploiesti: 62 de kilometri. In campania Autostrada Romania am aratat care este stadiul lucrarilor dar si cum s-a muncit pe acest tronson.
"Pe Bucuresti - Moara Vlasiei termenul asumat este de decembrie 2011. Acelasi termen asumat de constructori este si pe Moara Vlasiei - Ploiesti", spune Anca Boagiu, ministrul Transporturilor.
Intre Bucuresti si Ploiesti sunt 6,5 km neexpropriati. Aici, inca din 2010 trebuia sa treaca autostrada. Acum doar se lucreaza. La moara Vlasiei se lucreaza la un pod care va traversa lacul din zona.
In cadrul emisiunii "Romania, te iubesc", specialistii au aratat ca in fiecare an pierdem 50 de milioane de euro doar pentru ca nu avem acesta portiune de drum. In aceasta toamana chiar seful statului a inspectat zona. "Va fi o minune daca respecta termenul", spune Traian Basescu, presedintele Romaniei.
Si la pasajul de peste raul Prahova lucrarile sunt intr-un stadiu incipient. Sunt si zone cu asfalt. In apropiere de Ploiesti s-a montat si parapetul de protectie dintre sensuri.
Echipa emisiunii "Romania, te iubesc" a incercat sa discute in aceste zile cu directorul Vasile Chiuariu, reprezentantul companiei pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti, si cu ministrul Trasporturilor, Anca Boagiu, dar i s-a comunicat ca au programul foarte incarcat si nu au timp de interviuri.
Pana la sfarsitul anului mai sunt 2 luni si jumatate. 85% este stadiul lucrarilor intre Stefanesti si Moara Vlasiei si doar 64% intre Moara Vlasiei si Ploiesti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS