Regula romaneasca in constructia de drumuri: termenele de finalizare si preturile de dubleaza. Studiu de caz: Autostrada Bucuresti-Ploiesti VIDEO
Termenele sunt anuntate doar ca sa fie incalcate. Iata o regula de aur in constructia de drumuri din Romania. Se aplica si pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, care nu va fi gata nici in 2011, desi termenul initial a fost depasit cu 2 ani. Premierul spune ca ne lipseste doar un pod, dar realitatea il contrazice : mai sunt de facut 3 treceri peste rauri, iar multe portiuni de sosea sunt neterminate.
Muncitorii care lucreaza la autostrada Bucuresti-Ploiesti devin harnici doar atunci cand sunt filmati. De la minister lucrurile nu arata ca o sueta. "Se lucreaza 7 zile din 7, 24 de ore pe zi", spune Vasile Chiuaru, seful Departamentului Autostrazi. Depsre oprirea lucrarilor, acesta spune: "Fiecare cu misiunea lui, mai sunt timpi tehnologici".
Uite asa lucrarea a intarziat 2 ani si este gata doar in proportie de 85 la suta. Prima problema apare imediat dupa Moara Vlasiei. Abia cand au inceput sa sape, muncitorii au descoperit ca pamantul de aici este foarte mlastinos si au construit in adancime un pilon de 20 de metri. Cam cat un bloc de 8 etaje.
Pe langa podul de la Moara Vlasiei, ar trebui ridicate inca doua peste raurile Ialomita si Prahova. Premierul stie doar de unul. "Autostrada este gata in decembrie, cu exceptia unui pod extrem de important si care, din nefericire, nu va putea fi finalizat. Aprilie cel tarziu, Bucuresti-Ploiesti este terminata”, explica premierul.
In schimb termenul anuntat pentru Arad-Timisoara sta inca in picioare, cel putin asa sutin autoritatile. Muncitorii spun altceva: "In 2014 e gata".
De inteles, din moment ce 14 kilometri nu au stratul final de asfalt, iar parapetii nu au fost livrati. La fiecare 2 saptamani vom reveni pe cele doua autostrazi ca sa le cerem autoritatilor sa se tina de cuvant.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS