Boc: Autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi data in folosinta cel tarziu in primavara anului viitor
Premierul Emil Boc a declarat ca pana cel tarziu in primavara anului viitor autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi data in folosinta. Lucrarile la autostrada sunt impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei si Moara Vlasiei-Ploiesti.
"Practic autostrada este gata in decembrie, cu exceptia unui pod extrem de important si care, din nefericire, nu va putea fi finalizat. In rest, este gata. Asta inseamna ca in primavara viitoare, aprilie cel tarziu, Bucuresti-Ploiesti este terminata. Acum suntem in faza finala cu aprobarea documentatiei la Ministerul Transporturilor pentru ce inseamna Comarnic-Brasov, un proiect mare, de anvergura, in parteneriat public-privat", a afirmat Boc la Poiana Brasov, unde a inspectat lucrarile de extindere a domeniului schiabil, scrie Mediafax.
Lucrarile la Autostrada Bucuresti - Ploiesti sunt impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Autostrada Bucuresti Ploiesti va avea 62 de kilometri, din care sunt finalizati, la acest moment, 25 de kilometri, iar valoarea totala a lucrarilor se ridica la 450 de milioane de euro.
Termenul de finalizare a Autostrazii Bucuresti-Ploiesti este 31 decembrie.
Citeste si
Cele mai periculoase poduri din lume GALERIE FOTO
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS