Primul pas catre Autostrada Sudului. CNADNR a comandat studiul de prefezabilitate
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a atribuit firmei Expert Proiect 2002 un contract de 781.800 lei, fara TVA, pentru realizarea studiului de prefezabilitate pentru Autostrada Sudului, pe ruta Bucuresti - Timisoara, prin Craiova.
Contractul are o durata de sase luni si va fi semnat dupa finalizarea perioadei de depune a eventualelor contestatii, se arata intr-un comunicat al CNADNR.
CNADNR a propus mai multe variante de traseu, respectiv Bucuresti - Alexandria - Rosiori - Slatina - Craiova, Bucuresti - Giurgiu - Alexandria - Rosiori - Caracal - Craiova, Bucuresti - Pitesti - Slatina - Craiova, respectiv Bucuresti - Alexandria - Rosiori - Caracal - Craiova - Calafat, toate acestea continuand cu Drobeta Turnu Severin - Lugoj. De la Lugoj se va putea circula la Timisoara utilizand un segment de 44 km al altei autostrazi, Constanta - Nadlac (coridorul IV paneuropean).
Potrivit caietului de sarcini elaborat pentru acest proiect, in cadrul documentatiei trebuie studiate minim trei din cele patru variante de traseu.
Furnizorul studiului va trebui sa recomande scenariul optim si avantajele acestuia.
Compania de Drumuri arata ca realizarea autostrazii va conduce la decongestionarea traficului pe Drumul National 6, care leaga Capitala de Timisoara, si va realiza un nou culoar de circulatie, prin zona de sud, pentru a conecta partea sud-estica a tarii cu cea de vest, pe langa culoarul IV paneuropean, aflat in executie (Nadlac - Arad - Timisoara - Lugoj - Deva - Orastie - Sebes - Sibiu - Pitesti - Bucuresti - Drajna - Cernavoda - Constanta).
Totodata, soseaua va permite crearea unei legaturi facile cu podul peste Dunare de la Calafat, care urmeaza sa fie deschis circulatiei in perioada imediat urmatoare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS