Autostrada care nu se mai termina de construit. Lucrarile la tronsonul Arad-Nadlac sunt blocate, iar contractul, reziliat
Autostrada Arad-Nadlac, asteptata de toti cei care circula spre tarile din Vest este cu cel putin o luna si jumatate intarziere. In plus, lucrarile s-au oprit, asa ca sunt slabe sanse ca soseaua de mare viteza sa fie gata in aprilie anul viitor, asa cum ni s-a promis.
O analiza a situatiei arata un lant al slabiciunilor din care au de suferit atat muncitorii, care nu si-au mai primit salariile de patru luni, cat si noi toti, care visam la drumuri decente, dar ne rupem masinile prin gropi.
Pe santierul de pe tronsonul 1 al autostrazii Arad-Nadlac, aproape 100 de muncitori au protestat aseara, suparati ca nu si-au primit salariile inca din vara.
Reprezentantii firmei Romstrade, care a castigat licitatia, spun ca au inchiriat de la firma din Oradea 53 de utilaje, dar, la randul lor, nu au primi bani de la beneficiar, adica de la Compania Nationala de Drumuri Nationale si Autostrazi. Practic, de la stat. Acestia refuza sa comenteze situatia, in vreme ce muncitorii nu mai vor sa lucreze pe degeaba.
Autostrada Nadlac-Arad a fost impartita in doua tronsoane, iar firma Romstrade se ocupa de portiunea dintre Nadlac si Pecica.
Dupa o analiza facuta, pe santier de corpul de control al premierului, la inceputul saptamanii, contractul cu Romstrade a fost reziliat. Hotararea a fost atacata de firma in justitie si, in asteptarea unei decizii judecatoresti, situatia ramane in aer. Spre disperarea muncitorilor care nu stiu cu ce bani vor intra in iarna.
Pe acelasi subiect: