Autostrada care nu se mai termina de construit. Lucrarile la tronsonul Arad-Nadlac sunt blocate, iar contractul, reziliat
Autostrada Arad-Nadlac, asteptata de toti cei care circula spre tarile din Vest este cu cel putin o luna si jumatate intarziere. In plus, lucrarile s-au oprit, asa ca sunt slabe sanse ca soseaua de mare viteza sa fie gata in aprilie anul viitor, asa cum ni s-a promis.
O analiza a situatiei arata un lant al slabiciunilor din care au de suferit atat muncitorii, care nu si-au mai primit salariile de patru luni, cat si noi toti, care visam la drumuri decente, dar ne rupem masinile prin gropi.
Pe santierul de pe tronsonul 1 al autostrazii Arad-Nadlac, aproape 100 de muncitori au protestat aseara, suparati ca nu si-au primit salariile inca din vara.
Reprezentantii firmei Romstrade, care a castigat licitatia, spun ca au inchiriat de la firma din Oradea 53 de utilaje, dar, la randul lor, nu au primi bani de la beneficiar, adica de la Compania Nationala de Drumuri Nationale si Autostrazi. Practic, de la stat. Acestia refuza sa comenteze situatia, in vreme ce muncitorii nu mai vor sa lucreze pe degeaba.
Autostrada Nadlac-Arad a fost impartita in doua tronsoane, iar firma Romstrade se ocupa de portiunea dintre Nadlac si Pecica.
Dupa o analiza facuta, pe santier de corpul de control al premierului, la inceputul saptamanii, contractul cu Romstrade a fost reziliat. Hotararea a fost atacata de firma in justitie si, in asteptarea unei decizii judecatoresti, situatia ramane in aer. Spre disperarea muncitorilor care nu stiu cu ce bani vor intra in iarna.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS