Autostrada Soarelui, oficial finalizata. Tronsoanele Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta, date in folosinta
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a anuntat finalizarea lucrarilor pentru ultimele doua tronsoane ale Autostrazii Soarelui, Cernavoda - Medgidia si Medgidia - Constanta, executate de asocierea italiano-germana Astaldi - Max Boegl, anunta Mediafax.
Valoarea totala a proiectului de constructie a celor doua tronsoane este de 1,48 miliarde lei, fara TVA. Lucrarile au fost finantate din fonduri europene, bugetare si de catre BEI.
Tronsonul Cernavoda-Medgidia a fost deschis in luna iulie, circulandu-se insa pe o singura banda pe sens, in regim de drum national.
Dupa ce Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat, anul trecut, contractul cu firma Colas, care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda - Medgidia, a fost organizata o noua licitatie, castigata de consortiul Astaldi - Max Boegl, acelasi care a lucrat si la tronsonul Medgidia - Constanta. Contractul a fost semnat in septembrie 2011, iar in octombrie au inceput lucrarile. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmau sa fie finalizati complet in ianuarie 2013.
La sfarsitul lunii iulie 2011 au fost inaugurati 21 de kilometri din autostrada, de la Murfatlar la Constanta, iar timp de doua luni circulatia s-a desfasurat pe o singura cale pana la finalul lui septembrie, cand a fost data circulatiei si cealalta cale.
Sursa foto: www.stockfreeimages.com
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS