Dupa 7 ani, Guvernul ne promite ca, din mai, vom circula pe autostrada Bucuresti-Ploiesti. Din 62 de km, in noiembrie erau finalizati 25
Guvernul spera ca lucrarile la tronsonul de autosrada Bucuresti-Ploiesti sa fie incheiate la jumatatea lunii mai si ii avertizeaza din nou pe constructori ca vor fi penalizati daca acest proiect, inceput in urma cu sapte ani, nu va fi finalizat in urmatoarele saptamani.
Premierul Mihai Razvan Ungureanu si ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, au inspectat, duminica, santierul de constructie a tronsonului de autostrada Bucuresti-Ploiesti, in cazul caruia termenul de finalizare a fost amanat de mai multe ori, din cauza intarzierilor, scrie Mediafax.
Seful Guvernului a amintit ca proiectul, finantat integral de la bugetul de stat, este deja in derulare de sapte ani si a afirmat ca spera ca lucrarea sa poata fi incheiata la jumatatea lunii mai. Termenul de finalizare era 15 decembrie 2011.
Intrebat de jurnalisti ce masuri va dispune daca nici noul termen, de 15 mai, nu va fi respectat pentru finalizarea lucrarii, ministrul a raspuns ca firmele constructoare vor fi penalizate. El nu a putut indica insa daca pentru intarzierile deja inregistrate au fost aplicate penalitati, aratand ca, la finalul lucrarii, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale va stabili cuantumul acestor penalitati.
Ultima inspectie oficiala la santierul tronsonului de autostrada Bucuresti-Ploiesti a fost efectuata la sfarsitul lunii ianuarie, cand premierul de atunci, Emil Boc, a reclamat ca exista o lipsa de cooperare din partea autoritatilor si a companiei Electrica in derularea lucrarilor.
Lucrarile la Autostrada Bucuresti-Ploiesti sunt impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va avea 62 de kilometri, din care in noiembrie erau finalizati 25 kilometri. Valoarea totala a lucrarilor se ridica la 450 milioane euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS