Promisiuni desarte pentru Autostrada Soarelui. Ministrul Transporturilor: Pe 30 iunie vom circula pe soseaua de mare viteza VIDEO
Teoretic, dupa 30 iunie am putea ajunge pana la plaja pe soseaua de mare viteza. Asa crede seful Transporturilor, care a inspectat astazi santierul. Dar situatia din teren il contrazice, pentru ca demonstratia de forta din timpul vizitei oficiale s-a incheiat odata cu plecarea delegatiei. Asa ca ar fi o minune ca autostrada sa fie terminata curand.
Sefii santierului dintre Cernavoda si Medgidia s-au dat peste cap sa demonstreze un chef de lucru cum rar gasesti pe autostrazile din Romania. Este de inteles: au un termen foarte strans pana la sfarsitul lunii iunie trebuie sa dea gata un sens, iar pana la inceputul anului viitor ceilalti 20 de km. Promisiunea pare insa prea optimista, in conditiile in care trebuie ridicate 26 de poduri, executate sapaturi de pana la 20 de m adancime si turnat asfaltul.
''Au existat dubii, dar acum suntem intr-un stadiu avansat'', a spus Alexandru Nazare, ministrul Transporturilor.
''- Ati asfaltat ceva?
- Nu, nici macar un metru'', precizeaza Adrian Adler, directorul proiectului Cernavoda-Medgidia.
Asa se face ca pana acum lucrarile sunt gata doar in proportie de 20%. De fapt, toata inspectia de azi a fost praf in ochi. Imediat ce delegatia a plecat, muncitorii au plecat si ei, au abandonat utilajele, iar lucrarile au inghetat. Muncitorii au terminat cu o jumatate de ora mai repede decat prevede programul de munca.
''- Stiati ca nu mai sunt muncitori pe santier?
- Da, am fost anuntat sa nu mai vin, dar ce sa fac?!
- Credeti ca termina pe 30 iunie?
- Sigur nu vor termina.''
De 25 de ani ne chinuim sa facem autostrada spre mare. Am inceput-o in 1987 si ne-am propus sa o terminam in 2009, apoi in 2010 si in 2011. Va fi gata de fapt in 2013, cel putin daca e sa mai credem in promisiunile cu care ministrii ne-au tot obsisnuit...
Nici un termen nu a fost respectat asa ca am pierdut si acest pariu.
Lucrurile nu stau mai bine nici pe tronsonul Bucuresti-Ploiesti. Termenele nu au fost respectate iar ultimul era stabilit in aprilie. Greu de crezut ca se va intampla o minune intr-o Luna.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS