Astfel, costurile sunt estimate la 1,081 miliarde de lei fara TVA pentru lotul 2 (Dumbrava-Ilia, 28,6 kilometri) al autostrazii Lugoj-Deva, la 1,008 miliarde de lei pentru lotul 3 (Dumbrava-Ilia, 21,1 kilometri) si 1,048 miliarde de lei pentru lotul 3 (Ilia-Deva, 22,1 kilometri).

CNADNR a selectat in Luna aprilie a anului trecut consortiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot (27,4 kilometri) al autostrazii Lugoj-Deva, constructorul avansand o oferta de 681 milioane lei.

Lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj are 25,6 kilometri, iar costul lucrarilor este estimat la 611,8 milioane de lei.

Termenul limita de depunere a ofertelor este 11 iunie 2012, iar deschiderea va avea loc pe 12 iunie pentru autostrada Lugoj-Deva si pe 13 iunie pentru autostrada Timisoara-Lugoj.

Proiectarea este preconizata sa dureze maximum sase luni, iar executia lucrarilor cel mul doi ani.

Lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj a fost scos la licitatie si anul trecut, fiind desemnat castigator consortiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua-Cossi Costruzioni, insa mai multe firme au contestat rezultatul in instanta, care a anulat licitatia.

Primul tronson al autostrazii, in lungime de 9,5 kilometri, este construit de asocierea romano-italiana Spedition UMB-Tehnostrade-Carena SpA Impresa di Costruzioni. Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, a declarat in urma cu o saptamana ca lucrarile la primul tronson al autostrazii ar putea fi terminate inainte de termen.