Nici sub amenintarea penalizarilor, drumurile nu se construiesc mai rapid. Autostrada Bucuresti-Ploiesti, care trebuia terminata in decembrie, abia se deszapezeste
Autostrada promisiunilor nerespectate, asa ar trebui sa se numeasca noul drum de viteza care va lega Bucurestiul de orasul Ploiesti. Din pricina zapezilor, autoritatile ne anunta ca termenul a fost amanat cu inca o luna. Adica va fi gata in iunie. Este greu de crezut ca se vor tine de cuvant, in conditiile in care doar o mana de oameni munceau azi pe santier.
Sunt peste 20 de grade afara, dar abia acum dispar nametii de pe autostrada neterminata. Semn ca intarzierile nu sunt din pricina ninsorilor, ci a vitezei de lucru. Si aici se aplica regula "pauzele lungi si dese, cheia marilor succese".
Cele mai mari intarzieri sunt la poduri. Cea mai mare problema este ca pana acum constructorul a facut o singura iesire de pe autostrada, la nivelul solului. Cea de a doua iesire a ramas... in aer.
Pe hartie, pasajul trebuia sa fie de mult gata. Practic, insa, lucrarile au inghetat. Asa se face ca soferii care vor parcurge de la Ploiesti la Bucuresti 60 de kilometri in aproximativ 20 de minute se vor bloca pe centura aglomerata a Capitalei.
Penalitatile de zeci de mii de lei pentru o singura zi se aplica din decembrie, cand a expirat termenul initial de finalizare a lucrarilor. Pana acum s-au adunat sanctiuni de o jumatate de milion de euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS