Drum bun, Romania! 6,9 milioane de euro/km, pretul care care il primesc americanii de la Bechtel pentru un tronson de 64 km VIDEO
6,9 milioane de euro pe kilometru de autostrada. Atat vor primi americanii de la Bechtel pentru transonul Suplacu de Barcau-Bors. Este mai putin de jumatate din pretul pe care l-au primit pana acum in Romania. Deocamda, pe respectivul tronson nu se lucreaza. In Albania, aceeasi firma americana a construit cu 15 milioane de euro kilometrul de autostrada prin inima muntilor. Si ungurii isi lungesc autostrazile in fiecare an cu sute de kilometri. La noi, lucrarile abandonate sunt pazite cu strasnicie.
Un tronson de 64 de kilometri. A fost inceput in 2004. Acum, americanii s-au inteles cu Guvernul ca vor termina lucrarile aici, cu un pret de pana in sapte milioane de euro. Deocamdata, lucrarile sunt abandonate...
Cei de la compania americana sunt foarte secretosi. Au si de ce sa fie secretosi, pentru ca aici nu s-a facut mare lucru. Doar s-au cheltuit bani.
La Suplacu de Barcau s-a construit un viaduct. Cel mai mare din Romania. Fostul ministru, Radu Berceanu sustinea insa ca existau cel putin cinci variante pentru a traversa acesta zona. S-a ales cea mai scumpa. In plus, aici au fost greseli de constructie.
In timp ce la noi stateau si luau bani, in Albania, aceeasi firma america termina in doar doi ani 61 de kilometri prin munti. Noi... ne plangem ca ne-am facut tara de ras.
In 2013, Autostrada Transilvania ar fi trebuit sa fie gata si unita cu autostrazile din Ungaria.
Cum a fost posibil sa platim cel mai mare pret din lume pe kilometru de autostrada si ce s-a facut pentru acesti bani, aflati raspuns duminica, la "Romania,TE IUBESC".
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS