Cum arata noile uniforme de la Tarom, create de Catalin Botezatu
Compania aeriana de stat Tarom a prezentat, joi, noile uniforme pentru pilotii si insotitorii de bord, create de designerul Catalin Botezatu.
“Ne-am dorit ca noile modele sa pastreze cromatica traditionala a brandului Tarom, intr-o nota proaspata si eleganta, adaptata tendintelor acestei industrii aflata intr-o permanenta evolutie. In acest scop, noile uniforme readuc in prim plan rochia si capa elemente definitorii ale elegantei feminine. Uniforma personalului navigant si serviciile oferite la bord pasagerilor sunt doua elemente care completeaza imaginea unei companiei aeriene”, a anuntat operatorul aerian de stat pe pagina oficiala de Facebook.
Catalin Botezatu a fost ales ca designer al noilor uniforme, in urma unui concurs de design desfasurat in 2013.

La concurs s-au inscris 31 de designeri, toti romani, care au prezentat propuneri de modele de uniforme de iarna si vara, pentru diferite piese din componenta uniformelor atat pentru piloti, cat si pentru insotitorii de bord, se arata intr-un comunicat al companiei.

"Am ales modelele lui Catalin Botezatu pentru ca aduc uniformelor un plus de prospetime, de eleganta si de optimism si pentru ca intrunesc cel mai bine toate elementele de identitate ale companiei Tarom. Suntem foarte bucurosi sa colaboram cu un nume atat de cunoscut in mediul de design romanesc si international, si le multumim tuturor participantilor pentru interes si pentru implicare", declara atunci Christian Heinzmann, directorul general al companiei la acea vreme.
Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom a fost infiintata in 1954 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor.


Mai multe despre:
#Tarom#catalin botezatu
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS