TAROM intarzie cu orele si risca tot mai mult in competitia cu companiile low-cost
Compania Tarom zboara periculos de jos. O recunoaste chiar ministrul Transporturilor, care s-a plans in Parlament de intarzierile prea mari.
Unul dintre calatorii afectati a fost premierul Ciolos, a carui aeronava a ajuns la destinatie mai tarziu cu o jumatate de ora.
Companiile aeriene low cost profita de situatie si intra tot mai agresiv pe piata. Mai nou, Tarom are concurenta puternica nu doar pe rutele externe, ci si in tara.
Avem deja patru companii care fie opereaza curse interne, fie au anuntat ca o vor face pana la sfarsitul anului. BlueAir a fost prima care a spart gheata curselor domestice. Zboara deja spre Iasi, iar in cateva luni va ateriza si la Cluj.
"Am anuntat deja suplimentarea frecventelor pe Iasi, deja de la doua frecvente pe zi se trece la trei pe zi", spune Tudor Constantinescu, reprezentant Blue Air.
Si Wizz Air a anuntat ca introduce avioane pe ruta Bucuresti-Cluj.
Ryanair va introduce o cursa din Bucuresti spre Timisoara. Chiar directorul general Ryanair a venit la Bucuresti pentru a face anuntul.
"Vrem sa incepem la timp, ia loc. Decolam la timp spre deosebire de premierul vostru care zboara cu Tarom si intarzie des. Anuntam doua rute noi la iarna. Una la Atena si alta de doua ori pe zi intre Bucuresti si Timisoara", a spus Michael O'Leary, CEO Ryanair.
Chiar ministrul Transporturilor a recunoscut in Parlament ca Tarom are probleme grave.
"Corpul de control al Ministerului Transporturilor este la TAROM pentru a analiza in afara de aspectele tehnice, aspectele care in ultimele zile au generat intarzieri chiar si de doua trei ore", spune Dan Costescu, Ministrul Transporturilor.
Paradoxal, Tarom are probleme in conditiile in care alte companii aeriene considera ca este loc de crestere.
Anual, pe Aeroportul Henri Coanda trec zece milioane de pasageri. Judecand dupa lipsa de aglomeratie de pe noul terminal, companiile aeriene considera ca aeroportul ar avea o capacitate de 20 de milioane de pasageri. Adica intreaga populatie a Romaniei.
In acest moment, Tarom opereaza pe sapte curse interne. Conducerea companiei a anuntat ca in acest an nu va mai avea pierderi, insa profitul va fi zero.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS