Cat ar aduce in vistieria statului taxarea autostrazii Bucuresti-Pitesti? Vedeti aici autostrazile neterminate taxate de stat
Statul ar putea obtine intre 16 si aproape 25 de milioane de euro pe an din taxarea autostrazii Bucuresti-Pitesti, cu o lungime de 111 kilometri, potrivit calculelor ZF care iau in calcul un tarif mediu de 2 euro pe 100 de kilometri.
Autostrada Bucuresti-Pitesti, prima sosea de acest fel construita in Romania (a fost finalizata in 1972) si principala ruta care leaga Bucurestiul de vestul Europei, este tranzitata zilnic de circa 20.000-30.000 de vehicule, potrivit unor informatii transmise ZF de catre CNADNR.
Astfel, daca la iesirea din Bucuresti spre autostrada A1 se inregistreaza un trafic de aproape 30.700 de vehicule in 24 de ore, la capatul de vest al autostrazii, la intrarea in Pitesti, traficul se diminueaza cu o treime, pana la 20.500 de vehicule, potrivit datelor pe 2009 transmise de CNADNR.
Din totalul vehiculelor, intre 16.000 si 19.000 sunt autoturisme, microbuze sau autocamionete.
Banii obtinuti prin taxare ar fi suficienti pentru intretinerea si reparatiile curente ale autostrazii, avand in vedere ca anul trecut Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a atribuit un contract consortiului Romstrade - Delta ACM 93 - Straco Grup pentru intretinerea acestei autostrazi si a centurii Pitesti pentru suma de 23,6 milioane de euro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS