"Din punctul nostru de vedere este o mare realizare fata de anul trecut. Si ce este cel mai important este ca vom scoate traficul greu din Constanta pe centura", a spus Boagiu dupa o vizita la Facultatea de Constructii din Bucuresti, scrie Mediafax.

Sectorul Basarab-Constanta face parte din tronsonul Medgidia-Constanta, la care lucreaza companiile Astaldi si Max Boegl, pentru 211 milioane de euro, suma asigurata de Banca Europeana pentru Investitii si din bugetul de stat.

Autostrada Soarelui este realizata pe tronsonul Bucuresti-Cernavoda. Lucrarile pentru finalizarea autostrazii au fost impartie in doua sectoare, respectiv Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta.

Contractul pentru segmentul Cernavoda-Medgidia a fost atribuit companiei franceze Colas, insa Ministerul Transporturilor a reziliat contractul in luna aprilie. Principalul motivul al rezilierii contractului a fost o solicitare a companiei prin care cerea suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro, pe motivul ca traseul autostrazii fusese schimbat.