Boagiu ne promite inca 90 de kilometri de autostrada in 2012. Ce tronsoane vor fi gata
Ministerul Transporturilor va finaliza anul viitor aproximativ 90 kilometri de autostrada, reprezentand tronsoanele Bucuresti-Ploiesti si Medgidia-Constanta, urmand ca in 2013 sa dea in folosinta alti 550 kilometri de pe Coridorul IV pan-european, potrivit ministrului Anca Boagiu.
"Anul 2013 va fi anul de finalizare al lucrarilor contractate in 2011, urmand sa fie finalizati 550 kilometri de autostrada", a afirmat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
Principalele proiecte de infrastructura rutiera incluse in proiectul de buget pentru anul 2012 sunt autostrazile Sibiu-Nadlac (332,56 km, suma alocata fiind de 761 milioane euro), Cernavoda-Constanta (73,11 km, cu 70 milioane euro finantare), Brasov-Bors (72,5 km in executie si o suma de 100 milioane euro), Bucuresti-Ploiesti (in lungime de 62 km, cu 31 milioane euro) si varianta de ocolire Bacau la nivel de autostrada (30,8 km, cu 30 milioane euro).
In Romania, Coridorul IV pan-european trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti si Constanta.
Autostrada Bucuresti - Ploiesti are ca termen de finalizare data 15 decembrie in acest an, insa lucrarile vor continua si in 2012.
Romania are in prezent putin peste 300 de kilometri de autostrada. In ultimii ani au fost finalizati doar 50 de kilometri din Autostrada Transilvania, proiect inceput in anul 2004.
Ministerul Transporturilor va aloca 215 milioane euro pentru constructia a 14 centuri ocolitoare, in lungime totala de 235,4 kilometri, si alti 440 milioane euro pentru reabilitarea a 2.000 kilometri de drumuri nationale.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS