Boagiu ne promite ca vom face 2 ore pana la mare. Cand se va circula doar pe autostrada de la Bucuresti la Constanta
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat, miercuri, ca in vara anului viitor se va putea circula pe autostrada de la Bucuresti la Constanta pentru ca lucrarile pe sectoarele Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Murfatlar sunt in grafic.
"Evaluand stadiul lucrarilor, acestea se mentin in grafic, iar anul viitor in vara vom putea circula la mare in aproape doua ore de la Bucuresti, am estimat noi, pe intregul tronson, exceptand Cernavoda-Medgidia care va avea doua benzi", a declarat Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
Ministrul a precizat ca aceste proiecte pot fi duse la bun sfarsit deoarece exista constructori determinati si un guvern care a alocat fonduri pentru aceste investitii.
Dupa ce Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia, a fost organizata o noua licitatie, castigata de consortiul Astaldi – Max Boegl, acelasi care lucreaza si la tronsonul Medgidia-Constanta.
Inainte de a merge pe santierul autostrazii Cernavoda-Medgidia, ministrul Transporturilor a vizitat podul peste ecluza de la Cernavoda, care a fost deschis circulatiei saptamana trecuta. Anca Boagiu s-a declarat multumita ca lucrarile s-au finalizat cu mult inainte de termen. Lucrarile pentru reabilitarea acestui pod au inceput in 10 ianuarie 2011 si au fost finalizate saptamana trecuta, cu 13 luni inainte de termenul initial, care era noiembrie 2013.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS