Premiera pe drumurile din Romania. Dupa 25 de ani putem ajunge la mare doar pe Autostrada Soarelui
Tronsonul de 20 de km dintre Cernavoda si Medgidia a fost terminat pe un sens si va fi dat de joi in folosinta. Nu este singura veste buna pentru soferi. Tot de joi putem circula si de la Bucuresti la Ploiesti pe autostrada. Atentie, in ambele cazuri exista restrictii de viteza.
Prima autostrada din Romania cu trei benzi pe sens este de joi deschisa circulatiei, cu o zi mai devreme decat au anuntat autoritatile, insa ce mai conteaza o zi in conditiile in care constructorii au intarziat de fapt lucrarea cu aproape doi ani. Primii soferi merg deja pe noua sosea de viteza.
Intrarea dinspre Bucuresti se face de pe centura capitalei si apoi veti circula pe 56 de kilometri pana la centura orasului Ploiesti. Exista insa niste particularitati ale noii autostrazi pe care ar fi cazul sa le stiti bine in caz ca treceti pe aici. Cele trei benzi tin doar 13 km, apoi revenim la doua benzi pe sens. Atentie, odata intrati pe autostrada sunteti practic prizonierul drumului: exiturile nu au fost inca terminate. Si cum muncitorii mai au de lucru, veti circula de fapt pe un drum expres, cu pana la 100 de kilometri pe ora.
Pentru ca nu si-au terminat treaba la timp, constructorii vor fi penalizati cu peste 3 milioane de euro, spune premierul Victor Ponta, care a fost prezent la taierea panglicii. Pentru comparatie, in conturile constructorilor au intrat 450 de milioane de euro.
De altfel, cei care vor sa mearga in weekend la mare trebuie sa stie ca dupa 25 de ani de cand au inceput lucrarile la Autostrada Soarelui, vor putea ajunge pe litoral doar pe sosea de viteza. Incepand cu ora 11 se va deschide circulatiei un singur fir de pe tronsonul de aproape 20 de kilometri dintre Cernavoda-Medgidia. Aici restrictiile de viteza sunt si mai mari. In loc sa goniti cu 130 de kilometri pe ora veti conduce cu maxim 80.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS