Liber la furat pe Autostrada Soarelui. Paznicii sunt in greva pentru ca nu si-au primit salariile, in timp ce statul da 3 mil. euro firmei de paza VIDEO
De la Bucuresti pana la Cernavoda, hotii sunt liberi sa fure tot ce vor de pe Autostrada Soarelui. De 24 de ore soseaua de mare viteza nu mai are nici paznici si nici patrule mobile. Angajatii firmei de securitate au intrat in greva, suparati ca nu au mai fost platiti de trei luni. Reprezentantii de la Bucuresti sunt de negasit, iar Ministerul Transporturilor nu are deocamdata nimic de spus.
Pana de curand, masinile de patrulare nu mergeau pe banda de urgenta din cauza nametilor, acum se intampla acelasi lucru, dar nu-si fac treaba pentru ca angajatii de la paza sunt in greva.
Cele 14 masini ale firmei zac una langa alta la Lehliu. Tot acolo sunt aproape 100 de angajati care nu mai vor sa lucreze. Ultimii bani i-au primit in decembrie, iar asta inseamna ca sefii le datoreaza cate 24 de milioane de lei. Firma insarcinata cu paza ia insa, de la statul roman trei milioane de euro pentru perioada 2010-2012.
"Toate firmele ne-au facut la fel. Au platit la inceput, cateva luni, dupa care nu ne-au mai dat nimic", spune Hans Muller, angajat al unei firme de paza.
Cu paznicii in greva sau in patrulare pe cei 160 de kilometri ai autostrazii A2, gardurile sau elementele de protectie si siguranta se fura parca tot in acelasi ritm.
"Se fura ca stam. Nu patrulam ca nu avem motorina. Doar 2-3 litri. Ce sa facem? Am patrulat si pe jos. Daca nu avem motorina ce sa facem", povesteste Marin Nastase, angajat al firmei de paza.
De la stat, proprietarul autostrazii, n-am primit nici o reactie. Si nici de la firma de paza, la care au sunat de nenumarate ori si salariatii aflati in greva.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS