Autostrada gropilor. 80 de km de cratere ii asteapta pe soferii care vor sa ajunga la mare de 1 Mai
Daca planuiti sa ajungeti la mare de 1 Mai, luati in calcul si o ruta ocolitoare. Autostrada Soarelui s-a transformat in autostrada gropilor, atat este de ciuruita. Intr-un comunicat, responsabilii sustin cu mandrie ca au inceput reparatiile. Dar asta doar pe hartie. Pentru ca la fata locului, nimeni nu repara soseaua gaurita.
Mai avem o luna si jumatate pana la vacanta de 1 mai, iar lucrarile de reabilitare a autostrazii Soarelui sunt in toi... pe hartie.
Potrivit unui raspuns al Companiei Nationale Drumuri, pe autostrada Soarelui se lucreaza pana la km 88. Ca sa verificam informatia am mers pe autostrada Bucuresti - Constanta pana la kilometrul 104. Nu am vazut insa niciun utilaj si nici un muncitor. In schimb, este plin de gropi. Adica 80 de kilometri de autostrada sunt numai cratere.
Paradoxal, pe autostrada Soarelui, gropile au inceput sa apara chiar si pe tronsoanele reabilitate recent. Aici, de pilda, asfaltul s-a turnat in bataie de joc. Asa ca groapa are cel putin 10 centimetri si continua sa se mareasca.
Nimeni nu va fi tras la raspundere pentru acest dezastru. Compania Nationala Drumuri spune ca au fost executate lucrari de straturi bituminoase foarte subtiri, iar garantia a expirat in anul 2011.
Si daca nimeni nu lucreaza pe autostrazile mai vechi, gaurite pe zeci de kilometri, picamerele au aparut pe cele noi. De pilda Arad - Timisoara, deschisa circulatiei de 1 an. Constructorii au uitat sa creeze zone speciale de deviere a traficului.
Din fericire, pentru ca autostrada este in garantie, banii vor fi platiti de constructor. In schimb, reparatiile pentru autostrada Soarelui vor fi suportate de buget, iar pana acum au fost alocati 50 de mii de euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS