Autostrada Bucuresti-Ploiesti nu e pentru toata lumea: e deschisa doar o cale de acces din trei. Ce au facut soferii ca sa scuteasca 25 km, cat masoara ocolul pe DN1
Autostrada Bucuresti-Ploiesti nu e pentru toata lumea. Responsabilii au deschis doar o singura cale de acces din cele trei proiectate, iar pe restul, deocamdata, au interzis trecerea. Si nici nu se grabesc sa termine lucrarile, asa ca soferii care stau in apropiere au rupt portile care blocau accesul si si-au facut singuri drum pana la autostrada.
Gherghita este o localitate din Prahova, aflata la doi pasi de Autostrada A3. Breteaua pe care locuitorii de aici au acces la soseaua de mare viteza a fost blocata de autoritati cu porti din metal si lacate. Soferii care au treaba la oras au rupt insa poarta. Au scutit astfel 25 de km, cat masoara ocolul pe DN1.
Autoritatile ii avertizeaza pe soferi ca pericolul de accident este mare.
"Nu sunt semnalizari rutiere pentru a permite intrarea pe autostrada si masinile circula cu viteza legala de 100-130 la ora", a declarat Constantin Ciolacu, primarul din Gherghita.
Autostrada nu are inca paza, iar de la o alta bretea blocata poarta a disparut cu totul.
"Nu trebuie sa uitati unde traim, aici se fura tot", a spus Valerian Manta, directorul CNADNR - sucursala Prahova.
Oficial autoritatile au deschis numai breteaua din Snagov, blocandu-le pe celelalte doua pana la terminarea lucrarilor de semnalizare, care ar putea fi gata, atentie, in cativa ani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS