Anul in care am putea iesi din tara direct de pe autostrada. Harta drumurilor de mare viteza
Cum nu sunt suficienti bani, unele portiuni vor fi date in concesiune firmelor private, iar noi vom plati taxe cand vom circula pe acolo. Deocamdata, ne putem lauda cu o singura bucata terminata mai devreme.
O veste buna, dar foarte intarziata: pe 15 noiembrie se termina in sfarsit Autostrada Soarelui. Adica intre Cernavoda si Medgidia se va circula normal, pe ambele sensuri.
Muncitorii mai au foarte putin de munca pe Autostrada Soarelui, bucata dintre Cernavoda si Medgidia. Urmeaza sa instaleze 8 kilometri de balustrada si cateva panouri informative pentru soferi.
Cei 20 de km au costat 110 milioane de euro, iar constructorul ofera o garantie de 4 ani.
Din pacate, lipseste legatura dintre Autostrada Soarelui si autostrada Bucuresti Pitesti. Adica Centura Capitalei care sa le lege pe amandoua.
Avem insa de asteptat pana sa ajungem de la Bucuresti la Nadlac doar pe autostrada.
Unul dintre constructorii autostrazii Nadlac Arad este in mare intarziere si a fost penalizat cu aproape 1 milion si jumatate de euro. Daca nu mareste ritmul, urmatoarea sanctiune ar fi rezilierea contractului.
In aprilie 2013 avem promisiunea sa putem circula intre Lugoj si localitatea Dumbrava, dar si intre Orastie si Sibiu. Pentru cea mai grea parte, intre Sibiu si Pitesti nu s-a facut inca nici studiul de fezabilitate.
In aceste conditii avem astazi un record absolut pentru Romania. Am reusit sa construim inainte de termen 9 kilometri de autostrada dintre Timisoara si Lugoj. Restul santierelor, Dumnezeu cu mila, ca oamenii nu se grabesc sa sa respecte termenele.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS