Premiere cum numai in Romania pot exista. Autostrada Timisoara-Lugoj, finalizata cu 7 luni inainte de termen, nu poate fi data in folosinta
O veste parca din alta tara vine de la Timisoara. Constructorii au terminat cu sapte luni inainte de termen lucrarile la primul tronson din autostrada Timisoara - Lugoj. Portiunea de drum de 9,5 kilometri, de care s-a ocupat o firma romaneasca, poate fi data in folosinta oricand. Problema este ca nu sunt gata drumurile secundare, de care se ocupa alta companie.
Spre deosebire de alte autostrazi date in folosinta, cum ar fi Arad-Timisoara, acest tronson are deja copaci ornamentali, toalete cu hartie igienica si parcari.
Din pacate, soferii nu se pot bucura deocamdata de aceasta bucata de drum, pentru ca nu sunt finalizate inelele care fac legatura cu Autostrada Arad-Timisoara. Si dupa cum merg lucrarile, nici nu vor fi gata prea curand.
De lucrari se ocupa o firma din Spania care a facut si autostrada Arad-Timisoara, aflata deja in reparatii. Spaniolii au subconstractat mai multor firme romanesti.
La fel de greu merg si lucrarile pe celalalt sector din Autostrada Timisoara-Lugoj. Cei de la CNADR nu au anuntat castigatorii licitatiei, desi ar fi fost in avantajul nostru, daca ne-am fi grabit.
Reprezentantii BMW isi cauta in acesta perioada un loc pentru o viitoare fabrica, iar vestul tarii, mai exact Lugoj, este in vizorul lor. Iar o autostrada finisata ar reprezenta pentru noi un atu. Sa nu uitam ca Mercedes a ales Ungaria in locul Romaniei, tocmai din cauza drumurilor proaste de la noi.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS